מה עושים אם אני חשוד בעבירת סמים?

לאחרונה שמענו על מקרה שאירע לבחור צעיר שמצא את עצמו באמצע פרשת סמים. כיום אנחנו יכולים לומר כי זה ברור שהוא לא היה חלק מביצוע פעולה לא חוקית כלשהי שנוגעת לשימוש או סחר בסמים. שכן, בירור שנערך בנושא העלה שהוא שהה במקום במקרה בזמן שהעסקה התקיימה.

ההתנהלות של אותו בחור הייתה למופת ואנחנו הבנו כי עלינו להעלות מדריך שיציג את הדרך שבה הוא פעל, שלב אחר שלב. הישארו אתנו ותדעו איך צריך לפעול אם אתם חשודים בעבירת סמים.

 

עבירת סמים – מה ההגדרה שלה על פי החוק?

עבירות סמים לפי פקודת הסמים המסוכנים נוגעות למצבים שבהם יש עיסוק כלשהו עם סמים במדינת ישראל. העיסוק עשוי לבוא לידי ביטוי בכל מיני מובנים. למשל:

  • מסירת סמים מאדם אחד לאחר תמורת תשלום
  • החזקה של סמים
  • שימוש בסמים לצריכה עצמית
  • ייצוא של סמים או ייבוא של סמים
  • רקיחת סמים באופן עצמאי ועוד

 

אתם חשודים בעבירת סמים? הנה הדבר ה – 1 שאתם צריכים לעשות: לא להגיד כלום

אם אתם חשודים כמי שעברו עבירות סמים, עליכם לדעת כי בשלב הראשון אתם צריכים פשוט לשתוק. כן, כן, לא להגיד שום דבר. שכן, לעיתים אנו חווים לחץ נוראי וחרדה. התחושות הללו עשויות להוביל אותנו לא פעם לאמירות שגויות. אתם צריכים להיזהר בדבריכם. שכן, אם תגידו דברים שאינם נכונים, יהיה לכם קשה להוכיח לאחר מכן את חפותכם.

 

אתם חשודים בעבירת סמים? הנה הדבר ה – 2 שאתם צריכים לעשות: לפנות אל עורך דין מומלץ

בשלב השני אתם צריכים לפנות אל עורך דין מומלץ. נכון שבסרטים ובסדרות אנו רואים בדרך כלל את החשודים יוצרים קשר עם עורך דין אקראי, כזה שהם מצאו את המספר שלו על פתק ממש במקרה. אנחנו ממליצים להימנע ממצב שכזה.

סביר להניח שאתם בלחץ כעת בגלל הסיטואציה המורכבת ובכל זאת. אתם צריכים לשים לב כי אתם פונים אל עורך דין שיש לו ניסיון בתחום ולא סתם אל בעל מקצוע שאינכם מכירים.

 

איך תוכלו לפנות אל עורך דין מומלץ בתחום?

עליכם לבקש גישה לרשת ולערוך חיפוש מעמיק אודות עורך דין שיש לו ניסיון רב בכל הנוגע לתחום הסמים. כך תוכלו לקרוא חוות דעת שנכתבו אודותיו ברחבי הרשת ולהיות בטוחים כי אתם בוחרים נכון. ההמלצה שלנו היא לקרוא חוות דעת בפלטפורמות הבאות:

  • גוגל
  • אינסטגרם
  • פייסבוק

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מה עושים אם אתם חשודים בעבירות סמים. בשלב זה יש בידיכם את כל המידע, כך שנותר לכם רק ליישם את הנכתב לעיל ולהיות בטוחים כי אתם מתנהלים באופן שקול ונכון, למרות הסיטואציה המלחיצה. נאחל לכם שתצאו זכאים ושתשמרו על עצמכם.

עבירות סמים

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו