חולמים על רילוקיישן לפורטוגל? יש מי שיעזור לכם!

פורטוגל נחשבת ליעד נפלא לחופשה בכל הרכב שהוא, בתקציב נוח ועם שפע רב של אטרקציות ופעילויות שינעימו את זמנכם. האפשרויות המדהימות והמחירים האטרקטיביים גורמים למטיילים בפורטוגל להתאהב ביעד המסקרן ולא לרצות לחזור… אז אם גם אתם חולמים על רילוקיישן לפורטוגל – לפניכם כמה דברים שחשוב לדעת.

 

פורטוגל על קצה המזלג

הרפובליקה הפורטוגלית היא אחת המדינות המסקרנות ביותר בעולם, השוכנת בדרום-מערב אירופה וכוללת את היבשת עצמה לצד כמה איים. השפה המדוברת העיקרית בה הינה פורטוגזית, עיר הבירה שלה היא ליסבון היפהפיה והאוכלוסייה המקומית מונה למעלה מ-10 מיליון תושבים.

עוד כדאי להכיר כי האווירה בפורטוגל נחשבת ידידותית ונעימה גם למטיילים זרים, האוכל ערב לחך הישראלי ומזג האוויר מדהים לטיולים במשך ניכר מהשנה.

הרפובליקה הפורטוגלית

דרכון פורטוגלי, ויזות ואשרות

דרכון פורטוגלי שייך לאיחוד האירופי, כך שמדובר במוצר נחשק ויש ישראלים רבים שזכאים לו ואפילו לא יודעים זאת… אז אם יש לכם ספק – כדאי לכם להזדרז ולבדוק את זכאותכם.

איך עושים זאת? ישנן לא מעט חברות שיעשו עבורכם את הבירור בתשלום, אך אם אתם חושבים ברצינות על רילוקיישן, יעוץ רילוקיישן לפורטוגל ייתן לכם מענה בנושא זה כמו גם בנושאים חשובים אחרים.

בנוסף לדרכון פורטוגלי ישנן ויזות ואשרות נוספות שיכולות להקל על קליטתכם במדינה הצבעונית. בין היתר:

  • אשרת שהייה זמנית (תקפה לשנה ללא מגבלת כניסות ויציאות) לצורך לימודים, עבודה, התנדבות וכו'.
  • אשרת עבודה שתקפה ל-3 חודשים ואשרת לימודים שתקפה למשך הלימודים.
  • ויזת זהב (תקפה ל-5 שנים) למי שאין ברשותם ויזה השייכת לאיחוד האירופי וברשותם הון גדול למטרת השקעה בפורטוגל.

הרפובליקה הפורטוגלית

רבוטה רבוטה – עבודה בפורטוגל

אם אינכם עוברים לפורטוגל במסגרת העבודה ותוהים כיצד תתפרנסו, במהלך ייעוץ לקראת הרילוקיישן תוכלו לשמוע על משרות המתאימות לישראלים, חלקן ללא ניסיון קודם או הכשרה.

  • הדרכת טיולים: הדרכת ישראלים בעברית, כחלק ממסלול ארוך של כמה ימים או הדרכה נקודתית על איזור מסקרן שמושך אליו ישראלים.
  • הייטק: ענף זה מתאים במיוחד למתגוררים בליסבון שהפכה למעצמת הייטק ובהתאם, מציעה שלל משרות אטרקטיביות אליהן תוכלו להתמיין עוד טרם המעבר.
  • מכירות: ישראלים ידועים כתותחי מכירות והפורטוגלים שמחים לנצל את כישוריהם, בין אם דרך הדוכנים ה"רגילים", חברות מקומיות ובתי עסק שונים.

 

איפה הקאץ'?

ובכן, אם אנחנו חייבים למצוא חסרונות (וזה קשה!):

החורף הפורטוגלי קשוח יחסית – הטמפרטורות נמוכות, המשקעים כבדים ולא נדיר להיתקל בקרה מכסה את השביל ואף בשלג.

בנוסף, הלך הרוח של המקומיים פחות אינטנסיבי לעומת האופי הישראלי התוסס, אך יש שיראו בכך ברכה. כך או כך, כדאי שתיערכו לכך שהמקומיים לוקחים את הזמן באיזי, הם אינם ממהרים לשום מקום ו"סמול טוק" שתיכננתם לנהל בזרירות "על הדרך", יכול להפוך לשיחה מעט מתישה.

הרפובליקה הפורטוגלית

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו