השפעת עיצוב פנים על הבית

הבית הוא המקום האינטימי ביותר שלנו, המקום שבו אנו מבלים עם המשפחה והאנשים הכי קרובים לנו. זה המקום שאליו אנחנו חוזרים בסוף כל יום עבודה ורוצים להרגיש קצת שקט ושלווה. לכן כה חשוב להעניק לבית שלנו מראה ביתי ומחבק שכיף לארח ולהתארח בו. הכירו את שירי שלום, מעצבת קוטור לבתים שנראים נפלא ומרגישים נהדר.

 

השפעת עיצוב פנים על הבית

כולנו מכירים את זה, אנחנו חוזרים הביתה אחרי יום מתיש ובמקום להתרגע בשלווה בסלון הבית אנחנו רואים את הבלאגן ואת הליכלוך ובא לנו לברוח חזרה למשרד. עיצוב פנים יכול להציע פתרונות מעשיים ופרקטיים לארגון וסידור הבית כך שלכל דבר יש מקום, קל לסדר ולנקות והמראה המעוצב מכניס אותנו לאוירת רוגע ושלווה כבר ממבט ראשון.

שירי שלום הינה מעצבת פנים המתמחה בעיצוב דירות ובתים עם דגש על דיוק, קוים נקיים וזורמים, ייחודיות לכל פרוייקט ולמראה בית מסודר ונקי.

עיצוב פנים

בית מסודר ונקי תמיד

ברוב המקרים, הגורמים העיקריים לאי סדר בבית היא העובדה שאין מקום קבוע לחפצים, ולכן הם 'נודדים' ברחבי הבית ומוצאים את מקומם בדרך כלל על רצפת הסלון. נעליים, מעילים, תיקים, כל אלו יכולים למצוא את מקומם בארון מוגדר. בנוסף, חוסר אחידות בין הצבעים, הסגנונות והאלמנטים העיצוביים בבית והעדרו של חוט מקשר ביניהם תורם רבות למראה מרושל ולא מאורגן.

לעומת זאת, כאשר הבית מעוצב בחשיבה מתקדמת אשר מחברת בין איזורים שונים בבית באמצעות מרקמים, צבעים, תאורה ואלמנטים עיצוביים שונים מאפשרים תחושה נעימה של אסתטיות ותורמים להתרגעות ותחושה של בית נקי ומסודר.

 

כיצד מעצבים דירה?

על מנת לבחור עיצוב לדירה תחילה מתייעצים עם הלקוח. הלקוח בדרך כלל בא עם חזון או חלום, צבעים מועדפים וסגנון אהוב במיוחד. תמיד יש להתחשב בצורכי הלקוח וברצונותיו. לאחר מכן נלקחים בחשבון האלמנטים הבאים:

  • תקציב: לכל לקוח תקציב משלו על פי יכולותיו, ויש להתאים את החומרים, הרהיטים, האלמנטים העיצוביים לתקציבו.
  • חומרים: הבית צריך להראות נאה ועדכני לאורך שנים ארוכות ואופנות מתחלפות. מסיבה זו בדרך כלל ייבחרו חומרים שלעולם אינם יוצאים מן האופנה כגון שיש, עץ, מתכת, אבן וזכוכית.
  • צבעים: שחור, לבן וכל מה שבאמצע, על פי מטרת החלל נוכל להתאים עבורו קשת צבעים שהולמת אותו במיוחד.
  • שילובים: משחקים של אור וצל, צורה וחומר הם אלו שיוצרים את האוירה בחלל. משחק מאוזן יאפשר לכם ליהנות מחלל שמרגיש כמו בית ומזמין במיוחד.

 

לסיכום

שירי שלום הינה מעצבת פנים המתמחה בעיצוב קוטור ייחודי לכל פרוייקט. עיצוב פנים משפיע על הבית בכך שהוא מאפשר לחלל להפוך לביתי יותר ומזמין יותר. המשחק בין החומרים השונים, המרקמים השונים והצבעים יוצרים אוירה מיוחדת במינה להתרגעות ותחושה של בית מסודר ונקי.

עיצוב פנים

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו