הקריפטו מאסטר: הכירו את תום בוקאי

 

בימים האחרונים אנו שומעים הרבה על הקריפטו מאסטר. הדבר גרם לנו לשוחח על כך עם אנשים רבים שמתעניינים, בדיוק כמונו, בתחום הקריפטו. שכן, רצינו להכיר אותו מקרוב ולהבין במי מדובר. לאחר שליקטנו את כל המידע החיוני לגביו, החלטנו שהגיע הזמן להוציא מדריך מקיף בנושא שיאפשר לכל אחד ואחת להכיר אותו מקרוב, בדיוק כמונו. אנחנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות יחד מי הוא תום בוקאי.

 

מי אתה תום בוקאי?

תום בוקאי הוא יזם אינטרנטי וגם הבעלים של האתר קריפטו מאסטר. אם אתם סוחרים בקריפטו, סביר להניח ששמעתם את השם שלו לא מעט. שכן, הוא נחשב לאחד המומחים בתחום ויש בידיו גם חברות מצליחות נוספות. הוא שירת בצבא הגנה לישראל כמפקד וגם לוחם ביחידת דובדבן. כמו רבים אחרים, גם הוא השתחרר מהצבא והתחיל ללמוד.

מסתבר שהוא למד בכלל תואר בהנדסת תוכנה, ולעולם של המטבעות הדיגיטליים הוא נחשף רק בסוף שנת 2017. ביררנו מתי הוא נכנס לתחום וביצע את הרכישה הראשונה שלו וגילינו שהוא רכש ביטקוין בתקופה שבה מעטים שמעו עליו. הוא קיווה, כמו רבים אחרים, שהערך של המטבע יעלה, אך לאחר זמן מה הוא גילה שיש תנודתיות לא רק כלפי מעלה, אלא גם כלפי מטה. הדבר גרם לו לאבד לא מעט כסף.

 

השינוי של תום בוקאי

אם אתם חושבים שכאן העניין הסתיים, אז אתם טועים. מסתבר כי תום בוקאי לא מוותר כל כך מהר. הוא הבין שכנראה פעל בפזיזות. הוא בחן את התחום באופן מעמיק והבין שאפשר להרוויח הרבה כסף (וגם לאבד אותו). תום החליט שהוא משקיע את כל האנרגיות והמשאבים שלו, כדי להפוך להיות משקיע מקצועי.

מטבעות

ההקמה של קריפטו מאסטר

תום הקים את התכנית קריפטו מאסטר, שם הוא ריכז את כל המידע שזיקק בתחום, כדי לאפשר לאנשים אחרים להכיר את תחום המטבעות הדיגיטליים מקרוב. האתר מאפשר לכל אחד ללמוד את התחום מ – א' ועד ת'. ראוי לציין כי הקורס מתאים גם למי שאין לו בכלל ניסיון בתחום. כך שמי שרוצים לשנות את החיים שלהם ולהכיר השקעות משתלמות, צריכים להכיר את תום ואת הקורס שלו מקרוב.

 

מתלבטים? צאו לקבל חוות דעת

מי שמכיר את המדריכים שלנו, יודע שאנחנו תמיד ממליצים לצאת ולקבל חוות דעת בנושאים שעליהם אנחנו כותבים. אם אתם רוצים ללמוד מהמאסטר, אבל אתם לא בטוחים בעניין מסיבה כלשהי, כדאי שתדעו שתמיד אפשר לתור אחר חוות דעת אמינות ברחבי הרשת. תגלשו בפלטפורמות הבאות ותקראו את כל חוות הדעת הדרושות לכם אודות תום והקורס שלו:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • אינסטגרם

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את תום, הקריפטו מאסטר. כעת, יש בידיכם את כל המידע, כך שנותר לכם רק להכיר אותו ממש מקרוב, בקורס שלו.

מטבעות דיגיטליים

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו