מדרום ועד צפון, העורך דין הטרדה מינית המומלץ בישראל

כל פגיעה מינית מייצרת בנפשו של האדם כאוס אדיר: היא פוגעת בדימוי העצמי, במתן האמון, ביכולת לנהל זוגיות תקינה ולעתים היא הטריגר להיווצרות מחלות פיזיולוגיות ונפשיות. אישה או גבר שהוטרדו מינית יתקשו להימצא שנית בסביבה דומה כמו העבודה, האוטובוס, הרחוב ואפילו להתכתב עם אחרים דרך המייל או הרשתות החברתיות. הם עשויים להזדקק לעזרה רבה בתפקוד האישי ולא פעם הם עוברים מסע שיקומי ארוך שיאפשר להם לקום על הרגליים.

כל אלו מתרחשים שעה שהאדם הפוגע, המטריד, ממשיך לחיות את חייו מבלי לסבול מהשלכות דומות. הסנקציות שיסבול מהם הפוגע ישתייכו לתנאי עבודתו אם הטריד מינית במסגרת העבודה, או לענישה פלילית כמו מאסר או עבודות שירות וקנס. ועם זאת, כשיעבור את תקופת הענישה שהוטלה עליו, יוכל לשוב ולתפקד כאדם נורמטיבי, בזמן שקורבנותיו עדיין חוששים לנסוע ברכבת הומה אדם, או לתפקד כראוי במקומות עבודה.

 

בוחרים להפסיק לשתוק

הטרדה מינית מתייחסת להתנהגויות ומעשים אסורים על פי החוק. היא הפכה לאייטם חם בעיקר לאור ההבנה הציבורית כי צריך להתחיל ולדבר על זה, להגדיר גבולות חדשים למקובל והפסול בין אדם לחברו ולהוציא את הצדק לאור בשלל מקרים של הטרדות מיניות שהושתקו, או שנמנעה מהן הבמה מכורח המציאות הפטריארכלית והאי שוויונית שאנו חיים בה.

כיום יותר ויותר נשים וגברים בוחרים שלא לשתוק ולפנות לעורך דין שיעניק להם טיפול מקצועי, מסור ואכפתי. שיראה אותם ואת מצבם ויעזור להם להתחזק ולהתעצם מול הפוגע, לנהל מהלך משפטי מנצח ולסגור מעגל שיאפשר להם להתמודד ולהמשיך הלאה בחייהם.

 

ייצוג רק של הנפגעות והנפגעים

דורון ויינרייך נחשב כיום לעורך דין הטרדה מינית המומלץ ביותר בישראל. עורך הדין משלב בין מומחיות עמוקה בתחום לבין רצון לעזור לנפגעות והנפגעים להשמיע את קולם ולעמוד על זכויותיהם כפי שמגיע להם. משרדו מייצג רק את הנפגעות והנפגעים ולעולם לא את הפוגעים.

 

גישה ייחודית ומקצועית

עורך הדין ויינרייך מתנהל באופן אנושי ואמפתי מול כל לקוחותיו ודואג להעמיד לרשותם את כל הכלים המקצועיים, שיעזרו לאבחן את הפרות החוק שבוצעו בכל מקרה לגופו וכיצד לפעול לאורם ולאור צרכי המוטרדת או המוטרד. בעת הפגישה, תוכלו לקבל מענה למגוון רחב של שאלות שצצו כתוצאה מהאירוע, להבין את התמונה הגדולה וכיצד להתמודד איתה מבחינה משפטית ובדרך האפקטיבית ביותר.

 

פגישת ייעוץ לאחר הטרדה מינית

פגישת הייעוץ עם עורך דין היא מסגרת קצובה שבה מחליטים כמעט תמיד על דרכי הפעולה הקיימות בהתאם למקרה. במפגש האישי עם עורך דין דורון ויינרייך, לא קיימת מגבלת זמן. פגישה זו נועדה כדי להתייחס באופן עמוק ורגיש למקרה, לענות על כל שאלה אפשרית ולקבל החלטות מתאימות בהתאם לאינטרסים של המוטרדת או המוטרד ולאור המקרה שאירע להם. הנפגעים יוכלו להבין את המשמעויות החוקיות של המעשים שפגעו בהם ולהבין כיצד יוכלו לפעול ולהשיג תוצאה מנצחת.

לחצו כאן לפגישה עם עורך דין דורון ויינרייך.

 

שופט

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו