אי של שקט – הכל על טיול מושלם לפלמה דה מיורקה

פלמה דה מיורקה נחשבת לאחד הלוקיישנים הכי אטרקטיביים לחופשה וכל מה שמגיע אליה מתאהב. יש בה המון לראות ולעשות, כך שהיא מתאימה לנופש בכל הרכב שהוא ושלא נתחיל לדבר על החוויה הקולינרית המדהימה… סקרנים לשמוע עוד? לפניכם כל מה שצריך לדעת על החופשה המושלמת.

 

למה דווקא פלמה?

פלמה דה מיורקה נמצאת בדרום מערב האי מיורקה, אשר מושך אליו המוני מבקרים, בהם לא מעט אורחים מישראל. מה שהופך את האי לכל-כך אטרקטיבי הן אטרקציות למשפחה כולה, אווירה תוססת, אוכל משובח וטמפרטורות נוחות, כך שזה לא מפתיע שמדובר באחד מיעדי הנופש הלוהטים ביותר עבור משפחות, זוגות וצעירים.

המלצות פלמה דה מיורקה

פלמה דה מיורקה – מה עושים?

מבחינת המלצות פלמה דה מיורקה נחשבת לאחד היעדים המומלצים ביותר בקרב מי שמחפשים מקום ליהנות בו מאטרקציות מגוונות בפרק זמן קצר:

  • חופים: חופים מרהיבים ביופיים ונוסף לבטן-גב הם מציעים שלל פעילויות ימיות כמו שנירקול, צלילה וספורט אתגרי.
  • מסעדות: האוכל בפלמה דה מיורקה לא ישאיר אתכם אדישים ומדובר באטרקציה בפני עצמה, אז תגיעו רעבים.
  • טיולים בטבע: טיול בחיק הטבע יאפשר לכם לצפות בשלל בעלי חיים, צמחיה משגעת ופינות חמד קסומות למצוא בהן מרגוע.
  • קניות: בפלמה לא מעט אפשרויות מעניינות עבור מי שלהוטים לגהץ את כרטיס האשראי – קניונים, פרימרק ועוד.
  • אטרקציות: אתרים היסטוריים, פארקי שעשועים ומים, קזינו, שבילי אופניים, חופים נסתרים… בפלמה יש הכל מהכל.

 

האווירה בפלמה דה מיורקה

בין אם אתם אוהבים את החופשה שלהם שקטה ונינוחה, או מעדיפים אותה תוססת, מלאת פעילויות ולא מוכנים לוותר על סצנת חיי לילה שוקקת חיים – תמצאו בפלמה את מבוקשכם, אבל להעמקת החוויה, מומלץ לבחור מקום לינה שתואם את סגנון החופשה המועדף עליכם.

המלצות פלמה דה מיורקה

פלמה דה מיורקה – איפה ישנים?

נבחרת המלונות של פלמה מפתיעה לטובה, עם שלל אפשרויות בטווח מחירים רחב. בגדול – ככל שתקדימו להזמין מקום, תיהנו ממחירים אטרקטיביים ביותר ואם אתם רוצים להיות במרכז העניינים, מומלצים במיוחד הריזורטים שיושבים ממש על קו החוף.

 

מתי ואיך מגיעים לפלמה?

אם אתם רוצים ליהנות משילוב מוצלח בין טמפרטורות נוחות וכמות משקעים נמוכה, כדאי שתגיעו לפלמה בין החודשים יוני-ספטמבר, אך קחו בחשבון כי מדובר בשיא עונת התיירות באזור ולכן המחירים גבוהים מהממוצע, אז כדאי לשריין כמה שיותר זמן מראש כרטיסי טיסה ומלונות.

באשר לטיסה – היא אורכת 6.5 שעות אם מדובר בטיסה ישירה ויותר, עם קונקשן. האופציה השניה תאפשר לכם לחסוך לא מעט כסף, במיוחד אם אתם מתכננים ביקור באי בשיא העונה.

לסיכום, פלמה הוא אכן אי של שקט עבור מי שחפצים בכך אבל יש בו הרבה מעבר, כך שלא תתקשו לתכנן חופשה מושלמת שתישאר כזיכרון מתוק ובלתי נשכח.

המלצות פלמה דה מיורקה

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו