אתם שוקלים להתגרש ולא בטוחים איך להתחיל? הכירו את עו"ד תומר קסלסי!

הליך גירושין יכול להיות מורכב רגשית, כלכלית ומשפטית. חשוב להבין את השלבים הכרוכים בתהליך ולעשות את ההכנות הנדרשות לפני תחילתו. המאמר יעסוק בהליך גירושין ובעו"ד תומר קסלסי שיעשה לכם חיים יותר קלים.

 

הכירו את עו"ד תומר קסלסי

אם החלטתם להתגרש, ודאו שזו אכן ההחלטה הנכונה עבורכם. האם כבר ניסיתם טיפול זוגי? האם הלכתם למגשר? עורך דין גירושין מנוסה בתחום דיני משפחה כמו תומר קסלסי, העובד באזור הקריות, יוכל להנחות אתכם לאורך התהליך ולשמור על זכויותיכם.

מדובר על משרד שעוסק לא רק בהליכי גירושין, אלא אף בהסכמי ממון ובהליכי צוואות וירושות. ניתן לקבל ייעוץ משפטי וייצוג בבית המשפט, סיוע בתהליכי גישור וכד'. כל זה עם יחס אישי וליווי צמוד לאורך כל התהליך.

הכירו את עו"ד תומר קסלסי

היכן פותחים תיק גירושין?

  • בית הדין הרבני  מוסמך לדון בענייני נישואין וגירושין ליהודים.
  • בית המשפט לענייני משפחה  מוסמך לדון בכל ענייני המשפחה, כולל גירושין, מזונות, משמורת ילדים ועוד.

בחירת הערכאה תלויה בנסיבות ובדתכם. על אף זאת, הליכי גירושין יכולים להיעשות בהסכמה וללא צורך בניהול מלחמות במוסדות הללו. לפיכך, עו"ד תומר קסלסי יכול לסייע ולייצג את בני הזוג בתהליך מהיר ונקי בין אם אלו גירושין בהסכמה או לא.

 

הגשת כתב תביעה

כתב התביעה מפרט את טענות בני הזוג בנוגע לגירושין, כמו, מזונות, משמורת ילדים, חלוקת רכוש ועוד. תפקידו של עורך הדין הוא לסייע בניסוח כתב התביעה. עו"ד תומר קסלסי ינסח כתב תביעה המתאים לבני זוג המעוניינים להתגרש בהסכמה, על מנת שלא ייווצרו מחלוקות בנושאים אלו.

הגשת כתב תביעה

אפשר גם אחרת – הליך גישור

גישור הוא תהליך שבו בני זוג נעזרים במגשר ניטרלי כדי להגיע להסכם בנוגע לסוגיות שונות הקשורות לגירושין. זה יכול לחסוך זמן, כסף ועוגמת נפש, אך לא תמיד מתאים לכל המקרים. עו"ד תומר קסלסי יוכל לייעץ לכם על נושא הגישור והאם הוא מתאים למקרה שלכם.

 

דיון בבית הדין או בית המשפט

אם לא מצליחים להגיע להסכם במסגרת גישור, מתקיים דיון בבית הדין או בבית המשפט. במהלך הדיון, כל צד מציג את טענותיו ומוכיח את עמדתו. לאחר מכן, בית הדין או בית המשפט קובע את פסק הדין. עו"ד תומר קסלסי ייצג אתכם בבית המשפט בצורה מכובדת ומקצועית ובמידת הצורך יערער על פסק הדין.

 

סיכום

הליך גירושין הוא עסק מורכב ודורש הכנה יסודית. חשוב להיעזר בעורך דין מנוסה כמו תומר קסלסי ולקבל את כל המידע הדרוש לפני תחילת התהליך. זכרו, גירושין הם לא סוף העולם אלא התחלה חדשה. היו סבלניים, שתפו פעולה עם בן/בת הזוג ובחרו בעורך דין מנוסה ומקצועי שידאג לאינטרסים שלכם. כך תוכלו לקצר את התהליך, לצמצם עלויות, לשמור על קשר טוב עם הילדים שלכם ולהרגיש טוב.

אתם שוקלים להתגרש ולא בטוחים איך להתחיל הכירו את עוד תומר קסלסי!

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו