הכירו את החבר הכי טוב שלכם בחופשה הבאה: הקאנטרי

אז היום כבר לא צריך לטוס לחו"ל או לרדת לאילת כדי להגיע לחופשה חלומית שבה הכל כלול. הבדיחה הקבוע על זה שהקאנטרי מיועד רק לגיל השלישי כבר ירדה ממזמן מהפרק, ואם אתם לא מסכימים, זה כנראה כי כבר הרבה זמן לא ביקרתם שם. יש בו הכל, הוא מפנק, מזמין והכי חשוב – קרוב לבית, בואו לגלות עוד. 

 

מה מיוחד בקאנטרי?

טוב ששאלתם, וכנראה שהתשובה תהיה הרבה יותר רחבה מבריכת שחייה ופינות ישיבה. צמד המילים קאנטרי קלאב, בתרגום חופשי, הינו מועדון ספורט. ברחבי מדינת ישראל ישנם מועדונים רבים שמושכים אליהם מתאמנים שרוצים ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות באותו המקום.

כמובן שהקאנטרי כבר ממזמן לא מיועד רק לספורטאים וכיום ניתן לבלות ב- קאנטרי גם מבלי לעשות ספורט, לא שספורט זה לא כיף, פשוט חשוב להגדיש שהקאנטרי מיועד גם לאלו שמעדיפים פשוט לנוח או לבלות. לקאנטרי ניתן להיכנס אך ורק אם אתם חברי מועדון – מנויים, ועל מנת ליצור חבר מועדון יש להירשם באתר ולשלם סכום חודשי שמשתנה בהתאם למועדון ולהטבות שהוא מציע.

ישנם מועדונים שניתן לרכוש בהם כניסה חד פעמית אך זה לא דבר נפוץ. אתרים רבים יוכלו לכוון אתכם לקאנטרי הקרוב לביתכם אך אם אתם תושבי באר שבע והסביבה, הרווחתם בגדול מכיוון שקאנטרי באר שבע עומד לרשותכם בכל ימות השנה וכל מה שעליכם לעשות זה רק לשים את הכתובת בוויז.

קאנטרי קלאב זוגיות

אילו פעולות אוכל למצוא בקאנטרי?

אז נכון שבין כל קאנטרי כזה או אחר האטרקציות קצת שונות אבל ברמת העיקרון תוכלו למצוא בכל אחד מהם גם שירותים קבועים. אז לספורטאים שבנינו, הקאנטרי מציע בריכת שחייה מקורה שבה תוכלו להתאמן גם בחורף, חדר כושר מאובזר ומטופח, שיעורי כושר הכוללים אימוני זומבה / יוגה או כל דבר שמתאים עבורכם, שיעורי בריאות ותזונה, מאמנים אישיים ובחלק מהמועדונים תוכלו למצוא עמדות שייקים בריאים וטעימים שיעזרו לכם לשמור על תזונה נכונה לאחר האימון.

כן שמעתם נכון, כל זה במקום אחד וזה לא הכל. לאלו שפחות מחפשים את הריגוש הספורטיבי ומעדיפים להגיע ליום מנוחה או לאטרקציה עם הילדים, הקאנטרי מציע גם מגוון טיפולים מרגיעים לעור ולגוף, מתחמי מרגוע ואוכל טוב. כמובן שהבריכה מיועדת גם לאלו שלא מעוניינים באימון ספורטיבי אלא סתם רוצים לכייף. וכמובן שאין דבר יותר כיף ואטרקטיבי לילדים מאשר יום כיף בבריכה.

 

לסיכום

אז כמו שהבנתם הקאנטרי מציע מגוון רחב של אטרקציות לכל המשפחה ויש בו יתרונות רבים. גם לחדרי הכושר המפוארים ביותר אין מגוון כל – כך רחב של אטרקציות נוספות שתוכלו להתנסות בהן ולהפוך אותם לחלק מהשגרה. מי צריך אילת כשיש קאנטרי? בדקו איפה הקאנטרי הקרוב לביתכם וקדימה לעבודה.

קאנטרי קלאב זוגיות

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו