5 מצבים שבהם תרצו לעשות הדפסה על פרספקס

רובכם כנראה לא מכירים יותר מידי הדפסה על פרספקס אם אתם לא בעולם העסקים. אך בעולם העיצוב והשילוט פרספקס זהו חומר שרבים משתמשים בו במגוון רחב של מצבים, החל מהדפסה פשוטה לבית ועד שלטי ענק לעסק ולא סתם. במאמר הבא נספר לכם על חמישה שימושים נפוצים להדפסה על פרספקס.

 

1 – יצירות אומנות

עיצוב הבית והמשרד חשוב לכולנו ולרוב אנו בוחרים בתמונות שונות בעלות מסגור. אם ברצוננו לגוון ולבחור במשהו יותר אלגנטי בעל מראה זכוכית קלאסי ניתן לבחור בהדפסת תמונות על גבי פרספקס. הדפסה על פרספקס תעניק יופי אלגנטי לתמונה ותשדרג כל משרד או חדר. הדפסה זו מעניקה בהירות וחדות לתמונה שנבחר להדפיס ותיתן מראה יותר חדשני מתמונות בהדפסה פשוטה בעקבות מראה הזכוכית אשר תופס את העין.

 

2 – שילוט

שילוט על גבי פרספקס הוא שילוט איכותי קלאסי ועמיד יותר. השילוט מתבצע על ידי ההדפסה על גבי לוחות הפרספקס. שילוט מסוג זה הוא לא השילוט הבסיסי כמו שאנו מכירים, שילוט מסוג זה משדר איכות, יוקרה ומינימליסטיות ועסקים רבים בוחרים להשתמש בשילוט מסוג זה עבור העברת מידע אודות העסק שלהם בגלל המראה האלגנטי שלו.

 

3 – מיתוג

עסקים רבים עזבו את עולם השילוט המסורתי והפשוט עבור מיתוג על לוחות פרספקס. ניתן למתג את שם החברה, שמות העובדים, לוגואים, הסברים על מוצרי החברה ועוד, על גבי לוחות פרספקס. מיתוג בעזרת חומר זה מושך את העין ביוקרה שלו ומאחר וחומר זה הוא מאין דמוי זכוכית, נעים לעין ומשדר קו מיתוג נקי. מעבר לעובדה שהחומר פשוט יפה הוא גמיש, קשיח וקל לניקוי.

 

4 – הדפסת תמונות

גם לאנשים פרטיים הדפסת תמונות על גבי פרספקס יכולה להועיל. הדפסת תמונות משפחתיות לחדרי הבית ולסלון על גבי חומר זה יישמרו זמן רב למרות ביקורי הנכדים והילדים. החומר קשיח מאוד וקשה לשבור אותו, וכמו שהזכרנו הוא קל לניקוי ולכן גם אם יהיה בסביבה ביתית עם ילדים שעלולים לגעת ולשחק בתמונות הן עדיין יישמרו למשך שנים קדימה בניגוד להדפסת תמונות על גבי דף פשוט.

 

5 – מזכרות ומגני הוקרה

ניתן להכין מחומר זה מגני הוקרה עבור עובדי חברה או עבור קבוצת אנשים בתחרויות, חומר זה הוא לא יקר וחזק ולכן ניתן להזמין גם בכמויות גדולות ממנו. בנוסף ניתן להכין גם מזכרות ומתנות לאנשים האהובים והיקרים שלנו כמו תמונה משפחתית עם משפט אהוב ליום ההולדת של סבתא, או כמתנה במסיבת רווקות וימי הולדת.

ביום ההולדת הבא או בפתיחת העסק חשבו פעמים לפני שתבחרו את שלט הקרטון או הברזל הבנאליים ותבחרו בהדפסה על גבי פרספקס שתהיה איכותית, שימושית ויפיפייה. שימוש בהדפסה זו נהיה נפוץ בשנים האחרונות בזכות היתרונות הרבים של חומר הפרספקס השימושי.

הדפסת תמונות

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו