האם יש תכניות של פינוי בינוי בבאר שבע?

בשנים האחרונות אנו עדים לתכניות בינוי שונות שמטרתן ברוב המקרים היא להביא לחיזוק של מבנים ישנים. הדבר מתרחש בערים שונות ברחבי הארץ, מצפון ועד דרום. במסגרת הניסיון שלנו להעלות את הנושא למודעות, נכתבים עלי ידינו מידי חודש מדריכים שעוסקים בתכניות פינוי בינוי בערים שונות. המדריך הנוכחי יתמקד בעיר הבירה של הדרום, באר שבע ובו ייבחן האם יש תכניות של פינוי בינוי בעיר ומה כדאי לדעת על הנושא?

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

אם אתם קוראים את המדריכים שלנו, אתם וודאי יודעים שאנו נעזרים בכל פעם בגורמים שמתגוררים בעיר שבה אנחנו מתמקדים. הפעם, יצרנו קשר עם אנשים שמתגוררים בבאר שבע ושאלנו אותם את כל השאלות שאפשרו לנו לכתוב את המדריך. חשוב לציין כי אין לנו היכרות עם תושבי העיר. לכן, פרסמנו מודעות ברחבי הרשת וביקשנו מאנשים לפנות אלינו ולמסור לנו כל פיסת מידע שיש להם בנושא. את הפרסומים העלינו לפלטפורמות הבאות:

  • פייסבוק
  • פורומים שונים
  • קבוצות וואצאפ

פנו אלינו 12 איש שנרתמו לסייע בכתיבת המדריך הנוכחי ובזכותם הוא רואה אור. 

 

הסבר לגבי פינוי בינוי

ראוי לציין שמרבית האנשים שפנו אלינו לא ידעו מה זה בכלל הליך של פינוי בינוי. במודעה שפרסמנו, ציינו שאנחנו צריכים מידע על התחדשות עירונית  ופינוי בינוי ושאין צורך בידע מקדים בנושא. כך שהיינו צריכים להפגיש אותם עם מומחים שבקיאים בכל הנוגע לערים גדולות שמתרחשים בהם הליכים כאלו. המומחים שבקיאים בכל הנוגע לנושא של תל אביב נדל"ן הסבירו שמדובר בפרויקטים שמטרתם לשדרג אזורים עירוניים שנחשבים למוזנחים או כאלו שנבנו לפני הרבה שנים. כך שבסופו של דבר, יהיו במקומם מבנים מטופחים, מתקדמים וחדשים. לאחר שהפרטים הללו הוסברו לפונים, יכולנו להמשיך ולבדוק האם קיימות תכניות של פינוי בינוי בעיר.

 

יש תכניות של פינוי בינוי בבאר שבע

שלחנו את הפונים היקרים שהסכימו להקדיש מזמנם כדי למסור לנו את המידע המהימן ביותר בנושא המדובר. הם יצאו לבדוק בקרבת מקום המגורים שלהם אם ישנן תכניות של פינוי בינוי. התברר לנו שיש הרבה תכניות כאלו. אחד הפונים ביקש לציין שיש תכניות בעיר בהיקף גבוה. לדבריו, מדובר במספר רב של תכניות כאלו בגלל שהעיר מלאה בבתים ישנים ומוזנחים שמחייבים את ביצוע ההליך המדובר.

 

למה חשוב לערוך פינוי בינוי בבאר שבע?

כפי שצוין לעיל, יש הרבה בתים ישנים בעיר. הדבר משפיע על הנראות של העיר באופן משמעותי וגם על הדיירים שמתגוררים בה. כך שבעצם, רבים בוחרים לפנות אל חברות שמבצעות הליכים של פינוי בינוי במטרה לקבל את השירותים שלהם ולהביא לשיפור הנראות של מקום המגורים שלהם.

 

לסיום

עד כאן כל המידע שריכזנו בנוגע לתכניות פינוי בינוי בבאר שבע. אנו מקווים שהחכמתם מהנושא המדובר, להתראות במדריך הבא. 

יציאת חירום

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו