בלונדון, תהיה לונדוני – כל הסיורים שאסור לפספס בלונדון

בלונדון יש הכל מהכל, מה שהופך אותה לאחת הערים הכי פופולריות בקרב תיירים ולא משנה איך אתם אוהבים את החופשה שלכם ומהם תחומי העניין שלכם – היא תפתיע אתכם לטובה. אבל אם אתם רוצים לבקר בעיר ולהיות בטוחים שלא פספסתם שומדבר מעניין – סיורים הם הדרך הטובה ביותר להכיר את לונדון.

 

סיורים בעברית בלונדון

סיורים בלונדון יאפשרו לכם לסקור את מוקדי התיירות המפורסמים ולהחליט לאן לחזור לאחר מכן, לצד היכרות עם פינות חמד נסתרות שרק המקומיים מכירים. על פניו נשמע כמו רעיון מושלם, אבל יש מי שהשפה מהווה עבורם מחסום, על אחת כמה וכמה במבטא בריטי.

למרבה השמחה, ישנם לא מעט סיורים מומלצים לגמרי בעברית, שיאפשרו לכם ליהנות מסיפורים פיקנטיים והמון ידע מרתק על אחת הערים הכי מסקרנות בעולם. כמה מהם לפניכם…

סיורים בעברית בלונדון

סיור תה עם המלכה

מוסד המלוכה האנגלי הוא אחד מסמליה האייקוניים של לונדון ושעת התה המפורסמת היא חלק בלתי נפרד ממנו, ככה שסיור תה עם המלכה הוא קונספט מתבקש ואכן מדובר באחד הסיורים הכי מוצלחים בעיר. בסיור תעברו בין אתרי מפתח, תקבלו תקציר מרתק על ההווי וההיסטוריה המקומיים, תטעמו מחיי הלילה ותזכו להצצה ייחודית מעיניו של לונדוני אמיתי.

סיור תה עם המלכה

סיור גרפיטי בשורדיץ

אם אמנות רחוב מעניינת אתכם, אתם אמנים בנשמה או פשוט רוצים להכיר כמה מפינות החמד הכי צבעוניות בעיר – סיור גרפיטי ברחבי שכונת שורדיץ הציורית הוא מאסט ואל תשכחו לקחת איתכם מצלמה כי תמונות לאינסטגרם זה לגמרי כאן. מה עוד? חנויות וינטג' קסומות, בתי קפה מתוקים ואמנות רחוב בועטת.

 

סיור אוכל בעקבות המתוקים של שורדיץ

שורדיץ שהייתה בעברה שכונה עם שם מפוקפק, הפכה כיום למעוז קולינרי שמושך אליו המון עולים לרגל ובנוסף לבתי קפה טרנדיים ומסעדות קונספט מיוחדות, הוא ידוע גם בזכות סצנת מתוקים מתוקה עם שווקים ושאר הפתעות שישאירו אתכם עם טעם של עוד, תרתי משמע. אז פנו מקום בקיבה והיכונו לסיור מרתק, מרענן וטעים.

 

סיור חג מולד בלונדון

תקופת חג המולד ידועה כאחת התקופות הכי אהובות בקרב תיירים המבקרים בעיר, אז אופפת אותה אווירה מתוקה במיוחד, מוזיקה ממלאה את הרחובות והחנויות, שווקים מיוחדים צצים וריחות מאפים ויין חם ממלאים את הרחובות. אז אם אתם רוצים ליהנות מכל אלה לצד היכרות עם סמטאות צבעוניות והפתעות משמחות – זהו סיור שכדאי להירשם אליו.

 

כמה זה עולה?

המחיר משתנה בין סיור לסיור, אך בממוצע מדובר על 35-40 פאונד למשתתף, עבור סיור מרתק שאורכו כ-3 שעות.

לסיכומו של דבר, יש לא מעט סיורים מעניינים ברחבי העיר במחיר נוח לכיס וריכזנו לפניכם את המיוחדים ביותר שבהם, כך שכל שנותר הוא לשריין מקום – ההנאה מובטחת!

בלונדון, תהיה לונדוני - כל הסיורים שאסור לפספס בלונדון

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו