אלה המלונות הכי פופולריים בירושלים!

ירושלים של זהב, עיר הבירה שלנו, נחשבת לאחת הערים המתויירות ביותר בעולם ומדי יום פוקדים אותה המוני מבקרים מכל קצוות תבל לצד אורחים מישראל. אופפת אותה היסטוריה מרתקת, היא עמוסה אטרקציות למשפחה כולה, נמצאות בה כמה מהמסעדות הטובות ביותר בארץ ובתי המלון בה – וואו! אז אם אתם מתכננים ביקור בעיר והאגדה, מוטב שתשריינו מקום לינה ויפה שעה אחת קודם.

 

מלונות בירושלים

ירושלים מתאימה לחופשה מכל סוג שהוא, בכל הרכב ובכל עונה בשנה, כך שלא משנה מתי תרצו לבקר בה, תוכלו למצוא מלון שתואם את סגנון האירוח וסוג החופשה המועדפים עליכם, בין אם אתם אוהבים את החופשה שלכם יוקרתית ומפנקת, או שמא אתם מסוג האנשים שמסתפקים במקום לינה בתקציב זול כי ממילא אתם מבלים את היום מחוץ למלון. העיקר, אל תשכחו לשריין את מקום הלינה כמה שיותר זמן מראש, כי בתי מלון בירושלים מבוקשים למדי והטובים שבהם אוזלים מהר.

בתי מלון בירושלים

בתי מלון בירושלים – כמה זה עולה?

כפי שציינו, בירושלים יש הכל מהכל, החל מאכסניות מטיילים בתקציב שישאיר לכם עודף וכלה במלונות 5 כוכבים שיהפכו את החופשה שלכם לבלתי נשכחת. בהתאם, טווח המחירים רחב למדי, אך בגדול – אכסניות מטיילים ומלונות זולים במיוחד יעלו בממוצע 350 ₪ ללילה ואילו מלון 5 כוכבים יעלה בממוצע 1500 ₪ לזוג.

בין לבין תמצאו מלונות 3-4 כוכבים במיקום אטרקטיבי ומחירים שעבורם תקבלו תמורה טובה למדי, דירות להשכרה קצרת טווח ואף וילות יפהפיות המתאימות לאירוח משפחתי. כל שנותר הוא לבחור.

 

מלונות מומלצים בירושלים

אכסניות ולינה בזול בירושלים

  • סינמה הוסטל: אכסנייה הממוקמת בלב העיר, במרחק של כ-25 דקות הליכה מהכותל המערבי. החדרים בסגנון קפסולות, לצדם חללים משותפים – טרקלין, בר ומועדון לילה.
  • אכסניית קפסול-אין: בקונספט דומה, אכסניית קפסול-אין נמצאת גם היא במרכז העיר ומציעה חדרים פשוטים אך מאובזרים היטב לצד חללים משותפים.

בתי מלון בירושלים

מלונות 3-4 כוכבים בירושלים

  • אפרטיק: מלון דירות מקסים השוכן במרכז העיר וכולל יחידות יפהפיות בהן כל מה שצריך כדי ליהנות מחופשה מפנקת במיוחד.
  • דירות גולדה וקיישן רנטאלס: בלב העיר העתיקה שוכנות הדירות הקסומות הללו שמציעות אירוח אלגנטי עם נוף משגע ואבזור ברמה גבוהה במיוחד.

 

מלונות יוקרה בירושלים

  • מלון ממילא: אחד ממלונות היוקרה הכי מבוקשים בירושלים, עם חדרים מרווחים, לוקיישן היסטרי, מסעדה משובחת, בריכת שחייה ושלל אטרקציות והפתעות.
  • מלון מצודת דוד: אם אתם רוצים ליהנות מנוף מרהיב הצופה לעיר העתיקה וחדרי אירוח מדהימים, זה המלון בשבילכם. נוסף לאלה תיהנו ממרכז ספא, חדר כושר ופינוקים נוספים.

לסיכום, חופשה בירושלים היא חוויה בלתי נשכחת בכל מצב, אבל אם אתם רוצים לשדרג אותה וליהנות משנת לילה טובה והמון הפתעות נוספות, שריינו עוד היום מקום במלון ותהיו בראש שקט.

בתי מלון בירושלים

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו