איפה מוצאים עבודה בהיי-טק?

לאחרונה כולם מסביב מדברים רק על דבר אחד – עבודה בהיי טק. נדמה שאנשים שעוסקים בכלל בתחומים אחרים כמו הוראה, ניקיון ואפילו בניית בתים פונים אל ההיי טק במטרה למצוא עבודה יציבה, נוחה וכמובן – מכניסה. כדי להקל על כל אלו שיוצאים אל שוק העבודה בימים אלו ממש, יצאנו לבדוק איפה אפשר למצוא עבודה בהיי טק בקלות. הישארו אתנו ותגלו את האפשרויות שעומדות בפניכם.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

כדי שנוכל לקבל את כל המידע העדכני ביותר בתחום, היינו צריכים לפנות אל גורמים יודעי דבר. כלומר, אנשים שחיים את התחום וחיפשו עבודה בהיי טק בימים האחרונים. רבים מהאנשים ההלו התברגו בחברות מוכרות יותר ופחות והם ידעו להגיד לנו על המקומות שאתם צריכים להכיר. זו ההזדמנות להודות להם, שכן, בזכות העובדה שהם ענו על סקר שפרסמנו בנושא, התאפשר לנו לכתוב את המדריך הנוכחי שצפוי לעזור לרבים אחרים כמותם.

 

איפה מוצאים עבודה בהיי טק? התשובה של דוד, בן 35 מתל אביב

דוד עבד עד לא מזמן כמחנך כיתה ה' בבית ספר בעיר. לדבריו, המשכורת הפחותה והתנאים הקשים שמתלווים אל תחום החינוך גרמו לו להבין שהוא צריך להיכנס אל אתר דרושים כדי לראות אילו משרות מוצעות שם. לדבריו, הוא נרשם לאתר אחד בלבד ולאחר כמה ימים, קיבל זימונים לראיונות שאפשרו לו בסופו של דבר לבחור את מקום העבודה החדש שלו שהוא עובד בו כיום. הוא ציין בפנינו כי אתרי דרושים זו הדרך הנוחה ביותר.

 

איפה מוצאים עבודה בהיי טק? התשובה של אילנית, בת 41 מיפו

אילנית לא חדשה בתחום ההיי טק. היא פשוט פוטרה ממקום העבודה שלה לפני כמה חודשים ומאז היא מחפשת מקום עבודה חדש. היא מציינת בפנינו שהיא מהדור הישן. כך שהיא לא עורכת חיפושים ברשת, פשוט כי אין לה מושג מאיפה להתחיל. לדבריה, היא עוברת בין משרדים ושואלת את האחראיים על כוח אדם אם  הם זקוקים לעובדים חדשים ומנוסים בתחום. לצערנו, עד לרגע כתיבת מילים אלו, אילנית טרם מצאה מקום עבודה ואנו מאחלים לה הצלחה.

 

איפה מוצאים עבודה בהיי טק? התשובה של אלי, בן 25 מפתח תקווה

אלי סיים לא מזמן את לימודיו בתחום והוא ציין בפנינו שהוא בודק משרות בכל מיני מקומות ברחבי הרשת. לדבריו, להתמקד באפשרות אחת יכולה להגביל אותו. לכן, הוא בודק בעיקר באתרי דרושים, אבל תוך כדי, הוא גם קורא פרטים בפלטפורמות הבאות:

  • גוגל
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

כך לדבריו, הוא נחשף למספר רב של משרות.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את המקומות השונים בהם תוכלו למצוא עבודה בהיי טק. אנו מאחלים לכם דרך צלחה ושתמצאו את המשרה המתאימה לכם ביותר בהקדם האפשרי.

אישה עובדת

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו