איך לרכוש רכב חדש מבלי להיכנס למינוס

הרכב הישן שלכם כבר לא מה שהיה פעם? הגיע הזמן להחליף רכב! אבל במדינה יקרה כמוש לנו קשה להכנס להוצאות כלכליות גדולות עקב החשש מכניסה למינוס ואי עמידה במסגרת

האשראי.

אז אם גם אתם מעוניינים ברכישת רכב וחוששים להכנס למינוס – יש לנו פיתרון בשבילכם!

 

איך קונים רכב מבלי להכנס למינוס? כדאי שתשמעו על מימון לרכב!

מימון לרכב הוא למעשה הלוואה בריבית שמוחזרת באופן חודשי על ידי מבקש ההלוואה. היתרון המרכזי בכך הוא העבודה שבמקום שתצטרכו להוציא את הסכום לרכישת הרכב בבת אחת, תוכלו לפרוס את מחיר הקניה לתשלומים ולחסוך הוצאה גדולה במיוחד שתכניס אתכם למינוס כבד.

 

למי מתאים לקחת הלוואה לרכב במימון?

במידה ואתם מעוניינים לקבל מימון לרכישת רכב מבלי להכנס למינוס, כנראה שהלוואה במימון מלא יכולה להיות פיתרון מצוין עבורכם! כאמור, אחד היתרונות הבולטים ברכישת רכב באמצעות מימון הוא העובדה שאין צורך להוציא בבת אחת את כל הסכום הדרוש לרכישת רכב. בכך, ניתן לומר שהלוואה יכולה להתאים מאוד למי שמעוניין לרכוש רכב מבלי להכנס להוצאות גדולות מידי שיכניסו אותו למינוס.

בנוסף, מבחינת שיקול של גיל, לרוב בני 24 פלוס יוכלו להיחשב למתאימים עבור קבלת הלוואה במימון מלא. בנוסף, חשוב להבטיח כי יש למבקש ההלוואה את הכנסה חודשית קבועה על מנת להוכיח כי יש ביכולתו להחזיר את ההלוואה.

 

כיצד עובדת הלוואה במימון מלא?

מדובר בעיקרון פשוט מאוד! הגוף שנותן את ההלוואה יכול להיות בנק, גוף חוץ בנקאי כמו חברת אשראי או ביטוח ואפילו סוכנות הרכב עצמה. בכל אחת מהאפשרויות תוכלו לקבל מימון מלא או חלקי עבור הסכום הדרוש לתשלום עבור הרכב. את ההלוואה מחזירים באופן חודשי בשילוב עם קבלת ריבית עבור ההשקעה. יש לזכור כי בכל אחת מהאופציות יש יתרונות וחסרונות. כך למשל, בהלוואה שנעשית מול הבנק יש ריבית נמוכה יותר ביחס לגופים חוץ בנקאיים או סוכנויות רכב אך מדובר בהליך מורכב ומתיש שעלול לעכב אתכם מלרכוש את הרכב שרציתם. מנגד, בגופים חוץ בנקאיים או בסוכנויות הרכב ההליך לקבלת ההלוואה הרבה יותר פשוט אך החיסרון הבולט הוא מחיר הריבית הגבוה. בנוסף, יש לזכור כי רכב הוא נכס שמאבד מערכו עם השנים ולכן אם תרכשו רכב באמצעות סוכנות, כנראה שמחירו יופחת במרוצת השנים ויהיה משתלם עבורה ועבורכם לרכוש את הרכב במחיר מופחת.

 

סיכום

אם גם אתם מעוניינים לרכוש רכב חדש, אין סיבה שתכנסו למינוס. תוכלו לקבל הלוואה לצורך מימון רכישת הרכב ולהנות גם מרכישה קלה ומהירה של הרכב וגם להמנע מהוצאת סכומי עתק עבורו. כל שתידרשו לעשות הוא לעמוד בתשלום החודשי עבור הרכישה, מה שעשוי להקל עליכם מאוד לרכוש את הרכב. לצורך כך מומלץ לסקור את תנאי ההלוואה בכל אחת מהאפשרויות העומדות בפניכם ולבחור את ההלוואה המתאימה עבורכם ביותר.

רכב ומטבעות

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו