איך לקבל פיצוי מקסימאלי בתביעת נזיקין?

כאשר אתם צריכים להגיש תביעת נזיקין לקבלת פיצויים, מדובר בתהליך שלם שאי אפשר לעשות בלי הכנה מראש. הבירוקרטיה של התביעות האלו יכולה להיות מאוד מעמיסה ולכן, בכדי שתוכלו לעבור את זה בכמה שיותר הצלחה, בואו ותכירו מה הם הדברים שאתם חייבים לדעת. אלו הדברים שאתם צריכים לשים אליהם לב בביסוס ואיסוף המידע עבור תביעת הנזיקין שאתם הולכים להגיש.

 

הגשת התביעה

במצבים של תאונות שונות ונזקי גוף מכל מיני סיבות, יש חשיבות גדולה להגשת תביעה. חברות ביטוח מנהלות אלפי תביעות מתאונות ונזקי גוף, ועצם התביעה כבר תעזור לכך שייקחו את התיק שלכם ברצינות. כל עוד לא מוגשת תביעה, חברת הביטוח לא תמהר לעמוד בזמנים ולהגיע להסדר, לכן שימו לב לחשיבות של הדבר כבר מנקודת הפתיחה.

 

בחירת עורך דין

חשוב מאוד לבחור עורך דין נזיקין שיעשה עבודה מקצועית ויסודית, עורך דין שמתמחה בתחום זו הדרך הנכונה היותר לפנות לעניין. אנשים שכבר טיפלו בתיקים כאלו, ידעו איך לבנות את התיק שלכם בצורה הטובה ביותר בכדי שתוכלו לקבל את מה שמגיע לכם ולקבל את הפיצוי המקסימאלי.

 

תיעוד רפואי

אחד הדברים החשובים ביותר שתצטרכו לעשות בכדי לבסס את התביעה שלכם הכי טוב שאפשר ולקבל את הפיצוי המקסימאלי, זה לשמור את כל התיעוד הרפואי. תצטרכו לשמור כל מסמך רפואי שהתקבל הקשור לתאונה, הרבה יותר מידי פעמים אנשים אינם שומרים הרבה מסמכים שנראים להם זניחים, אך בפועל יש להם חשיבות רבה בקביעת הפיצוי.

 

זמן אמת

דבר נוסף חשוב מאוד שיעזור לתביעה שלכם, לא פחות חשוב משמירה כל המסמכים הרפואיים, זה התיעוד והתלונות בזמן אמיתי. אם אתם מרגישים כאב כלשהו, הכי קטן, בזמן אמת לדווח, לידע ולהתלונן בכדי שהכל יהיה ידוע ומבוסס תיעודית. בתביעות של תאונות ונזקי גוף, הנוהל הוא שמה שלא מופיע במסמכים הרפואיים איננו קיים, לכן חשוב התיעוד בזמן אמת בכדי שלא יוזנחו פרטים משמעותיים.

 

מומחה רפואי

חברות הביטוח הרבה פעמים יציעו פיצוי גלובלי על הנזק שנגרם לנפגע בתאונה, במקרים מוצדקים, יש חשיבות אדירה להתעקש על כך שימנו מומחה רפואי מטעם חברת הביטוח, הוא יקבע את נכותו הרפואית של הנפגע ויביע את חוות דעתו הרפואית בצורה מסודרת. בהתאמה לחוות הדעת, יקבע הפיצוי המתאים והצודק לנכות הנפגע והוצאותיו הרפואיות.

 

נזקים קטנים

במידה וקיבלת טיפול רפואי כתוצאה מתאונה, אתה כבר זכאי לפיצוי, גם אם מדובר בפגיעה שדרשה טיפול רפואי קצר וחד פעמי. גם בגין פנייה אחת לקבלת טיפול רפואי, ניתן להגיש תביעה ולקבל פיצויים.

 

שימו לב

הרבה פעמים סכום הפיצוי שתציע חברת הביטוח בפשרה, יהיה גבוה יותר מסכום הפיצוי שיקבע בית המשפט. אנשים לעיתים מתעקשים כשאין בכך צורך, ומפספסים פיצויים הרבה יותר גבוהים שהיו יכולים לקבל. לכן, אם תתייעצו עם עורך דין מומחה, הוא יוכל לייעץ לכם מה ההחלטה הטובה ביותר שתוכלו לעשות עם ההצעה שתקלו.

פסיקה

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו