איך להשיג רישיון לעסק בצורה המהירה ביותר?

למעלה מ-100 תחומי עיסוק מוגדרים כעסקים הטעונים ברישיון עסק, נתון הדורש פניה והגשת בקשת רישוי מול רשויות רישוי העסקים בישראל. בעלי עסקים המעוניינים לפתוח עסק חדש, לפתוח סניף נוסף לרשת עסקית קיימת, להחיל שינוי פיזי או להוסיף בעלות בעסק קיים – נדרשים להליך בירוקרטי להסדרת רישיון עסק בתוקף. קראו על הדרך הקלה והנוחה להשגת רישיון עסק תקני ללא קשיי בירוקרטיה מתישים.

אילו עסקים נדרשים להנפקת רישיון עסק?

רישוי עסקים בחוק מחולק לתתי נושאים לפי תחומי העיסוק השונים, לדוגמא:

  • עסקי מזון כגון: חברות קייטרינג, עסקים למכירת מזון מהיר, מפעלי מזון ואולמות לאירועים.
  • מפעלים לייצור תעשייה כבדה כגון: פלסטיק, עץ, מתכות.
  • עסקים פרטיים כגון: נגריות, מסעדות ומוסכים).

עסקים הנחשבים בחוק כעסקים טעוני רישוי עסק נדרשים להגשת תוכניות ומסמכים לרשויות המקומיות כדי להתחיל הליך קבלת רישיון עסק. החוק לרישוי עסקים נועד לשמירה על בריאות הציבור ובטיחותו אולם הדרך להשגתו כרוכה בפרוצדורות מסובכות. בעלי עסקים שברשותם רישיון עסק מוכנים היטב לביקורות הרשויות וכן משיגים יתרון על מתחרים בענף.

איך להשיג רישיון לעסק בצורה המהירה ביותר?

איך מוציאים רישיון עסק?

יש לבצע בדיקה מול התקנות השונות ומול גורמים מוסמכים ברשויות כי תוכניות העסק, מיקומו הפיזי וסוג פעילותו מתאימים לדרישות החוק ביחס לדרישות המשרד לאיכות הסביבה, שירותי הכבאות, מחלקת הנדסה, משרד הבריאות, המשטרה ומשרד התמ"ת. חשוב לדעת כי באמצעות ייעוץ מקצועי ניתן להשיג הקלות מול תקנות כאלו ואחרות ובכך לחסוך טרחה רבה וסכומי כסף גבוהים.

 

החברה לרישוי עסקים – רישיון לעסק זה פשוט

החברה לרישוי עסקים מציגה שירות ייעוץ וטיפול בכל הבירוקרטיה הסבוכה המאפיינת הליך שגרתי של הוצאת רישיון לעסק. החברה מתחייבת על ליווי צמוד של העסק עד לקבלת הרישיון כולל קבלת אישורים וייצוג מול הרשויות השונות. לקוחות החברה לרישוי עסקים נהנים משקט נפשי וחיסכון בזמן, כוח וכסף כל הדרך אל הרישיון הנכסף.

 

הכירו את החברה שתקצר לכם את התהליך

החברה לרישוי עסקים מסייעת ללקוחותיה להבנת הנתונים הנדרשים לצורך פתיחת עסק ספציפי ומגיעה עמם להחלטות עסקיות מושכלות בהתאם לנתוני החברה ולתקנות החוק. החברה תבצע בדיקות של טרום השכרה או קניית נכס וכמובן תצייד את הלקוחות ברישיון עסקי כחוק. החברה בעלת ותק של יותר מ-700 תיקי רישוי שהושגו מתוך היכרות עם דרישות החוק והרשויות המקומיות.

החברה לרישוי עסקים מעניקה ללקוחותיה וואן-סטופ-שופ הכוללת את כל השירותים הנדרשים מה שיפנה עבור בעלי העסקים זמן יקר של עבודה (טיים איז מאני – לא?!) ותחסוך להם התעסקות טורדנית עם מיליון ואחת סעיפי בירוקרטיה מייגעים. החברה מעסיקה צוות מקצועי, אדיב ויעיל במיוחד לצד יועצי רישוי מומחים שישמחו לענות לכל שאלה ולהמציא עבורכם בסוף תהליך קצר וקולע רישיון עסק כדין.

לקבל רישיון עסק בדרך המהירה ביותר

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו