איך חווית הלקוח משפיעה על הלידים באתר?

לידים איכותיים מגיעים בעקבות חווית לקוח משובחת, עובדה זו חקוקה בסלע בעולם השיווק הדיגיטלי בו אנו חיים כיום. במטרה להגדיל את היקף העבודה המקצועי של העסק, ובכדי לשמור על לידים סקרנים, איכותיים ומומרים ללקוחות משלמים ומרוצים, חשוב לשמור על חווית הלקוח בדקדוק מקסימלי. במאמר זה נסביר כיצד חווית הלקוח משפיעה על הלידים באתר.

 

הקדמה

חווית לקוח מהווה פרמטר מהחשובים ביותר בעת קידום אתרים. כל עוד חוויה זו תהיה חיובית, הליד הפוטנציאלי שמדפדף באתרכם יקבל מוטיבציה ותמריצים לרכוש את שירותכם – הלא היא מטרת האתר מלחתחילה. במאמר זה נציג את יסודות חווית הלקוח – מה היא, למה היא חשובה, כיצד משפרים אותה וכו'.

חווית לקוח – מה זה

כשמדובר בתחום קידום האתרים המתחדש והמתקדם תמידית, הבנה מקיפה של מהי חווית הלקוח היא השלב הראשון לכל תכנון של אתר תוך תכנון הפן השיווקי שלו. חווית לקוח הינה הנגישות של האתר, ותכנונו מראש כבעל תוכן מזמין, מסקרן, נוח לצריכה, המייצר הובלה לפעולה.

חווית הלקוח של אתר תוביל את הלידים הפוטנצאלים שמבקרים בו לעיון מוגבר באתר, לצריכה מוגברת של התוכן שבו ולבסוף להעלאה של אחוזי ההמרה שבאתר – השינוי מליד פוטנציאלי ללקוח משלם.

חווית לקוח – מה זה

חשיבות חווית הלקוח

חווית הלקוח באתר היא למעשה התוכנית כיצד לדאוג שהתנועה שמגיעה לאתרינו תישאר בו ולא תעזוב אותו לפני שיבצעו המרה מליד ללקוח משלם. חווית הלקוח חשובה מכיוון שהיא תכתיב, בפועל, את אחוזי ההמרה של הלידים שמגיעים לאתרינו. חווית לקוח לוקה תוביל לסלידה מפעולת רכישה, לחוסר הבנה של שירותינו\מוצרנו\מותגנו, ל"כישלון" שיפור ושימור הלידים שלנו וכד'.

 

כיצד יוצרים חווית לקוח איכותית ותשואתית

יצירת חווית לקוח פרודוקטיבית ופרקטית הינה המשימה שמכתיבה את קצב המשחק – שהוא למעשה קידום האתרים בעצמו. זוהי משימה לא פשוטה, הדורשת הבנה בעיצוב, בכתיבת תוכן, בכתיבת קוד, בבניית אתרים וכו'. לעיל הסברנו מדוע חשובה חווית הלקוח באתר אינטרנט, כעת נסביר כיצד בונים אותה: ראשית, חשוב לתכנן את האתר בצורה זורמת, מותאמת למנועי החיפוש, נוחה לשימוש, נעימה לקריאה, מסקרנת ואף מובילה לפעולה.

בכדי לעשות זאת חשוב לכתוב קופירייטינג איכותי, לשמור על עיצוב עכשווי שימשוך את העין, לייצר רובריקות שיובילו לפעולה במגוון מקומות באתר ("לרכישה לחצו כאן", "לייעוץ צרו איתנו קשר בלינק") ועוד.

 

לסיכום

כפי שציינו לעיל, תכנון ובניית אתר בעל חווית לקוח איכותית מהווה משימה לא פשוטה, לכל העוסקים או הנוגעים בעולם קידום האתרים –תחום דינאמי, נרחב ומאתגר. בכדי לצלוח במשימה זו, מומלץ להתייעץ ואף לשכור את שירותי אנשי המקצוע, המתעסקים באופן יום יומי בתחום זה.

אנשי מקצוע אלו יספקו לכם את השירות הטוב ביותר. חברות כמו CXM, המספקות שירותי ניהול חווית לקוח מכוונים מטרה ובעלי תוצאות מוכחים, מהוות אופציה נהדרת בכדי לייצר ולשמר חווית לקוח אופטימלית.

איך חווית הלקוח משפיעה על הלידים באתר

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו