איך אפשר להוזיל את המחיר של עבודות גבס?

עם השנים, עבודות גבס הופכות ליותר נפוצות, גם בשימוש ביתי, גם במשרדים ואפילו תוכלו למצוא אותם בחנויות. בעצם הגבס זהו פתרון זול ומהיר, בעיצוב טוב, עם המון אפשרויות נוחות. בעזרת עבודות גבס ניתן לפצל חדרים, לייצר תקרה נמוכה, להוסיף תאורה שקועה ובכלל לעצב את המרחב בכל מיני דרכים. העבודות האלו מבוצעות על ידי אנשי מקצוע שמכירים היטב את התחום, בואו לגלות עוד על מה משפיע על המחיר ואיך תוכלו להתאים את הכל עבורכם.

 

יתרונות

לפני שתרוצו להסתכל על מחירון עבודות גבס, עדיף להתחיל מהבסיס, להבין שמדובר בפתרון מדהים עם יתרונות רבים זאת נקודת הפתיחה. היתרונות של עבודות גבס. מתחילות במגוון העצום של אופציות שהדבר נותן לכם, תוכלו לבצע בעזרת גבס הרבה שינויים, תוספות ועיצובים לחלל שתרצו. בנוסף, מדובר בעבודות מהירות מאוד, שניתן לבנות ולפרק בקלות בעת הצורך, והיתרון הבולט שחיכיתם לשמוע, מדובר בעלויות זולות במיוחד.

 

מה משפיע על המחיר

היום אנשים נכנסים לחפש באינטרנט בכדי לבדוק מחירים לגבי כל סוג עבודה שהם ירצו לעשות או להזמין, בטח עבודות בנייה ושיפוץ. אך בכדי להבין את הצעת המחיר שיתנו לכם, כדאי להתחיל מהבנה מה הם המרכיבים אשר משפיעים על אותן עלויות.

  • סוג החומר – אולי נדמה לכם שכל עבודות הגבס נעשות באופן זהה, אך האמת היא שקיר גבס מגיע כפלטה, ובין הפלטות יש הבדלים. ניתן למצוא פלטות עמידות לאש, אלו מתאימות למקומות הצמודים לתנורי חימום לדוגמא. ניתן למצוא פלטות כפולות המסייעות לשיפור בידוד אקוסטי, ויש גם פלטות אשר מותאמות לקירות פנימיים לעומת פלטות המתאימות לקירות חיצוניים, ולכל סוג יש מחיר שונה בהתאם.
  • סוג העבודה – דבר נוסף שמשפיע על העלויות, זה כמובן היקף העבודה, חלק מעבודות הגבס שתרצו לעשות הן פשוטות יותר וחלק מורכבות. לדוגמא, ישנו הבדל בין קיר בגובה סטנדרטי לעומת הנמכת תקרה או יצירת הפרדה. בנוסף, אם הגישה לאזור מוגבלת ומאתגרת, העבודה עלולה לקחת יותר זמן, מה שמעלה את המחיר. ניתן לקבוע את העלות של העבודה רק אחרי שידועים כל תנאי המקום.
  • דרישות – אפ יהיו לכם דרישות נוספות עבור עבודת הגבס, כמו שילוב נקודות חשמל או העברת מערכת מיזוג אוויר, יהיה מדובר בעבודה מורכבת, וזה עלול להעלות את המחיר. זה אומר שצריך להיות מאוד ברורים כבר מההתחלה מול איש המקצוע, שלא יהיו הפתעות, כך גם תוכלו לקבל הצעת מחיר ברורה ומדויקת.

 

פעולות גימור

בסיום העבודה צריף לשייף ולצבוע את הגבס בצורה מותאמת לחלל, אם גם כאן יהיו לכם בקשות מיוחדות של שילובי צבעים או דוגמאות, זה נכנס למשוואה. שימו לב שכמה שיותר דיוק בבקשות וההסברים, יהפוך את הכל להרבה יותר ברור ומתואם, כך שתקבלו מחיר שלא ישתנה ויהיה מוסכם מראש כמו שצריך.

 

לסיכום

עבודות גבס זה דבר מאוד פופולארי ובצדק, המון אפשרויות, במהירות ובמחירים נוחים, אם בכל זאת תרצו להוסיף את עבודת הגבס שתקבלו, תוכלו לעקוב אחרי מה הם המשתנים ולצמצם במקומות שעלולים להוסיף לכם למחיר. אך זכרו שמדובר בעבודה זולה למדי יחסית לשוק, ובעיקר, התוצאות של זה, זה החלק החשוב באמת.

גבס עובד

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו