איזה אחסון אתרים הכי מתאים לאתר שלך :

החלטתם לפתוח אתר בכדי לפרסם תוכן שיווקי, מידעי או סתם בכדי לשתף תכנים מסויימים שאתם מתחברים אליהם ורוצים להפיץ.

השלב הבא הוא הפצת האתר בכדי להעלות את נפיצותו באינטרנט.

בכדי להצליח להשקיע מספיק בתוכן האתר ולהתעסק יותר במה שיפורסם ולא באופן בו התוכן יפורסם מומלץ מאוד ליצור קשר עם חברה לאחסון אתרים.

 

אז מהו בעצם אחסון אתרים ? במה תועיל חברת אחסון האתרים לאתר שלכם ? ומדוע אחסון אתרים מומלץ דווקא לאתר שלכם?

מהו אחסון אתרים וכיצד הוא מועיל :

אחסון אתרים הינו שירות אשר מספק לארגונים או ליחידים (תלוי באחראי על האתר) אירוח של מגוון קבצים וירטואליים. בין הקבצים הווירטואליים הקיימים ישנם גם : קובצי מידע , תמונות , דפי אינטרנט, וידאו וקובצי אודיו. מטרת אחסון אתרים היא להפוך את אותם קבצים וירטואלים לנגישים יותר מבחינה מקוונת.

היתרון המרכזי באחסון אתרים הוא קידום האתרים האורגני שמשמעותו היא הפיכת האתר לזמין יותר, בטוח יותר ומהיר יותר. כל אילו הינם פרמטרים חשובים המהווים גורם מכריע בדירוג האתר במנועי החיפוש.

בנוסף לכך אחסון אתרים יעיל מבחינת יכולתו לאפשר לארגון או ליחיד שבעל התוכן לעסוק באופן ישיר בתוכן האתר ולתת לחברת שירות אחסון האתרים לעסוק בחומרה ותשתיות התוכנה. בנוסף לכך חברות רבות שמציעות שירות אחסון אתרים מציעות גם בניית אתרים.

 

כיצד תבחרו את סוג שירות אחסון האתרים המתאים לאתר שלכם ?

  1. ראשית הגדירו את צרכי האתר שלכם. הצרכים כמובן יהיו תלויים במיקום הקהל – בארץ או בחו"ל. בין היתר בהגדרת צרכי האתר עליכם להגדיר גם את מספר תיבות הדואר האלקטרוניות הדרושות לכם, כמות התעבורה, נפח האחסון , שפות התוכנה וכל מה שלדעתכם שמפיע על שירות חבילת האחסון שלכם.
  2. עליכם לבחור האם תרצו חברת אחסון ישראלית או חברת אחסון מחו"ל. בדרך כלל חברת אחסון ישראלית מתאימה לאנשים שצריכים את השירותים במהירות, כלומר תגובת שרת מהירה.

בנוסף היא מתאימה למי שרוצים שירות מלא בעברית הכולל גם ניהול בעברית. בחו"ל לעומת זאת יוכלו להציע לכם חבילות מלאות יותר שיוכלו לעזור לכם לאחסן יותר אתרים במחיר משתלם.

  1. בחרו אם אתם רוצים אחסון חינמי או אחסון בתשלום. האחסון החינמי הוא אומנם ללא עלות אך לעיתים נותן תמיכה איטית מלאת פרסומות ולא מקצועית מספיק בעייני לקוחות רבים.
  2. בדקו מהי מהירות השירות של חברת האחסון בה תבחרו. גולשים רבים מוצאים עצמם חסרי סבלנות להמתנה לטעינה של אתרים ולכן בוחרים לעזוב את האתר. מהירות התכונה והחומרה חשובות ביותר לנפיצותו של האתר ונוחותו ללקוחות.

 

ההתאמה בידיים שלכם :

ככל שתצליחו להגדיר באופן מדוייק יותר מהם הצרכים של האתר והחברה שלכם, כך תוכלו להבין מהו שירות האתרים המתאים ביותר לסוג האתר האישי שלכם. הדגש בעניין זה הוא כמובן על יכולת האיתור וההתאמה, בהצלחה !

 

כוננים

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו