לא רק ברלין – כך תתכננו טיול מגוון בגרמניה

מטיילים בגפכם או עם המשפחה כולה ומחפשים יעד ליהנות בו מחופשה שיש בה הכל מהכל? גרמניה קוראת לכם – אזורים אורבניים לצד כפרים ציוריים, היסטוריה מרתקת לצד חיי לילה תוססים ושלא נתחיל לדבר על האוכל המצוין והבירה שזורמת כמו מים וגם עולה בהתאם. איך מתכננים טיול שכזה? כל הפרטים כאן.

 

למה דווקא גרמניה?

גרמניה היא הרבה יותר מברלין ואומנם עיר הבירה נחשבת ללוקיישנים מוצלח לחופשה אורבנית, אך יש בגרמניה עוד המון מקומות קסומים לחקור ולראות, כך שיהיה זה חטא של ממש להקדיש את החופשה כולה למקום אחד בלבד.

למה לצפות? ראשית ישנה ברלין שלי שהיא אחת הערים המיוחדות בין בירות אירופה ובנוסף לה, למחפשים חוויה אורבנית, ישנן ערים נוספות שלא כדאי לפספס כמו מינכן ופרנקפורט. חוץ מערים תוססות ישנם לא מעט אזורים כפריים שמומלץ ללכת בהם לאיבוד ולא משנה לאן פניכם מועדות – אל תוותרו על ביקור במבשלת בירה מקומית, סיור בשוק ונקניקיה באחד מדוכני הרחוב.

טיול בגרמניה

מהו הזמן האידיאלי לטיול שכזה?

אם אנחנו מדברים על זמן אידיאלי לביקור בגרמניה באופן כללי, הרי שחודשי הקיץ מהווים את שיא עונת התיירות, אך הם גם היקרים ביותר ולמען האמת, אם אנחנו מדברים על טיול "מגוון" – מזג האוויר יכול להגביל אתכם, במיוחד אם יפול עליכם גל חום חס וחלילה.

מה עושים? עונות המעבר הן זמן מושלם למי שרוצים ליהנות מכל העולמות ולחוות את גרמניה בכמה מצבים. הן יכולות לזמן מזג אוויר נעים לטיול ואטרקציות באוויר הפתוח או ימים גשומים שיאלצו אתכם לבלות במוזיאונים, מסעדות ושאר מקומות מקורים. בנוסף, תיהנו מהטבע במלוא הדרו – פריחה ריחנית או שלכת בשלל צבעים.

 

הכי חשוב – איך לסיים את החופשה עם עודף בכיס?

חופשה מגוונת בגרמניה, כזו שאתם נהנים בה משלל אטרקציות ופעילויות ולא חוסכים בהנאות הקטנות ששמורות לנופש בניכר, יכולה להותיר אתכם בחובות כבדים או לכל הפחות לגרור הוצאות לא מתוכננות ולכן הטיפ החשוב ביותר הוא להיערך לקראתה בהתאם ואת מה שאפשר לרכוש מראש – לא לדחות לדקה ה-90! מה למשל?

  • כרטיסי טיסה: כדי לחסוך כדאי להזמין כרטיסים לפחות 3 חודשים לפני מועד הטיסה, להיות גמישים בתאריכים והשעות ולהימנע משליחת מזוודה לבטן המטוס.
  • בתי מלון: ככל שתקדימו לשריין את מקום הלינה תיהנו ממבחר גדול יותר של מקומות אירוח לבחור מהם, בנוסף למחירים זולים יותר לעומת המחירים של הרגע האחרון.
  • אטרקציות: רכישת כרטיסים אונליין תחשוף אתכם למבצעים שונים, אפשרות לקנות כרטיסים משולבים לכמה אטרקציות ותחסוך לכם זמן יקר של עמידה בתור לקופות.

לסיכום, יש כמה דרכים לתכנן טיול מגוון בגרמניה אבל גמישות מחשבתית והיערכות מוקדמת יאפשרו לכם ליהנות ממנו ולחסוך לא מעט זמן וכסף.

טיול בגרמניה

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו