3 דברים מדהימים שחובה לעשות בדובאי

למה לטוס לדובאי ומה כבר יש לעשות בה: מאז שנחתם הסכם הנורמליזציה, ישראלים רבים נוהרים אל עבר היעד התיירותי המבוקש.

כל אחד בוחר איך לנצל את זמן החופשה שלו בצורה אחרת, אבל יש מקומות שהם קונצנזוס, פשוט חובה לבקר בהם!

 

מה הקטע של דובאי

בעקבות מספר מהפכות כלכליות, באיחוד האמירויות נהנים כיום התושבים מרמת חיים מהגבוהות בעולם ודובאי מציעה לתיירים שלל חוויות מרשימות שהפכו אותה לאחת המדינות המתוירות באיחוד. בתחום אטרקציות מומלצות בדובאי למשל, בתוך אחד הקניונים הגדולים בעולם השוכן בדובאי (אטרקציה בפני עצמה), הוקם אתר סקי (המציע מסלולים לחובבנים ומקצוענים ואפילו מפגש עם פינגווינים), המחזיק בשיא גינס על היותו אתר סקי מקורה ומלאכותי הגדול בעולם (נזכיר כי המדינה "סובלת" מאקלים מדברי ומקום כזה הוא כ- נווה מדבר עבור תיירים),  בתחום הנדל"ן והארכיטקטורה למשל, דובאי מובילה פרויקטים שמושכים תשומת לב עולמית כמו האיים המלאכותיים שבנתה במטרה להרחיב את רצועת החוף והמבנה הגבוה בעולם:

 

בורג' ח'ליפה

בורג' חליפה אוחז גם הוא בשיאים עולמיים כמגדל הגבוה ביותר, בעל מספר הקומות המרבי (מתנשא לגובה של 828 מטר ומחזיק 163 קומות), הקומה המאוכלסת הגבוהה ביותר, הטווח הארוך ביותר למעלית וכמובן – נקודת התצפית הגבוהה בעולם. ניתן לרכוש כרטיסים וליהנות בעת הביקור בו מתצפית עוצרת נשימה, באמצעות מעליות הנחשבות מהמהירות בעולם, בקומה ה- 124-5, או בנקודת התצפית הגבוהה בעולם, בקומה 148, עם גישה חופשית לבר יוקרתי. גם בעת ישיבה במסעדה הגבוהה בעולם: At.mosphere, השוכנת בקומה ה- 122 תזכו בחוויה טעימה ומפנקת. למרגלות המגדל הוקם פארק מדהים, בו תמצאו גם את: "מזרקת דובאי", המזרקה הגדולה בעולם, שמציגה בשעות קבועות מופעים המשלבים אורות ומוזיקה.

 

הגנים הקסומים

זהו גן הפרחים הגדול ביותר בעולם, אשר כולל מיליוני צמחים. בגנים היפהפיים הללו מחכים לכם הפסלים הגדולים בעולם שעשויים פרחים. בין הפסלים שתוכלו למצוא: דמויות דיסני, מטוס בגודל מלא, שעוני ענק ואפילו העתק בגובה 18 מטר של בורג' ח'ליפה המעוטרים כולם פרחים! לצדם, שאר אלמנטים מטופחים, המוסיפים לאווירה קסומה ממילא: שבילים, קשתות, מפלים ועוד.

 

מוזיאון מפגש הציוויליזציות

ישנם לא מעט תיירים, אשר סולדים מביקורים במוזיאונים ובכל זאת מיקמנו אותו כאחד מאתרי החובה בדובאי: זאת מפני שמדובר בגלריה פרטית, עטורת פרסים, בנושאי "ארץ הקודש והיהדות". דובאי הינה מדינה איסלאמית, כך שאין זה מובן מאליו. המוזיאון מייצג את מפגש התרבויות וערכי כבוד הדדי וסובלנות. דוגמא לכך- אתר המוזיאון מונגש גם בשפה העברית! והיה הראשון מבין מדינות ערב, שהציג תערוכה לזכר השואה.

 

לסיכום

דובאי מציעה לא מעט אתרים שקיבלו את התואר "הכי", "ביותר", "בעולם" ושוברת שאר שיאים. לא משנה לאן תלכו, ברור שתחוו את זה בענק ותחגגו בגדול את ה- פייסטה שלכם בדובאי!

 

צילום מהגובה

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו