3 זמנים בהם מומלץ לבקר באבו דאבי

אחד הדברים הראשונים שצריך לעשות כאשר רוצים לבחור יעד לחופשה, הוא לבדוק מתי הכי כדאי לבקר שם. גם המקום המושלם בעולם, בעונה הלא מתאימה, עלול להפוך לחופשה מאכזבת.

אם כן, מתי הכי כדאי לבקר באבו דאבי?

 

אבו דאבי

אבו דאבי הינה העיר השנייה בגודלה באיחוד האמירויות, והיא גם עיר הבירה שלה. אבו דאבי שוכנת במפרץ הפרסי, בצפון מזרח חצי האי ערב. באבו דאבי ניתן למצוא אטרקציות אורבניות, אפילו מעט מערביות, על אף שמדובר במדינה מוסלמית. היופי של אבו דאבי הוא שתוכלו למצוא שם חוויות אותנטיות ולהיחשף אל המסורת שלהם, ומצד שני תוכלו למצוא שם אטרקציות מלהיבות, ולקינוח – אף לנפוש בחופי הים המרהיבים.

 

עונת החורף

האקלים באבו דאבי הינו אקלים מדברי. כלומר, גם בתקופת החורף, עדיין שוררות שם טמפרטורות נוחות, והגשם אינו חזק מידי, אך עדיין דורש היערכות של לבוש חורפי קל, כולל מעיל ומטרייה. עונת הקיץ באבו דאבי מתחילה בחודש אפריל, ומתחלפת באוקטובר, ומכיוון שהקיץ המדברי שם מגיע לטמפרטורות גבוהות מאוד, פחות נוח לטייל שם בתקופה זו. לכן עונת החורף, מנובמבר עד מרץ, היא מומלצת יותר אך גם עמוסה יותר בדיוק מסיבה זו.

 

חילופי עונות

החודשים המומלצים ביותר לטיול באבו דאבי, הם חודשי המעבר; אפריל, כאשר מתחיל להתחמם, ואוקטובר – כאשר רק מתחיל להתקרר. עם זאת, גם אם תבחרו לטייל בקיץ מסיבות לוגיסטיות, דעו כי תוכלו למצוא אטרקציות במקומות סגורים וממוזגים, כך שאין זה סיבה לוותר על החופשה.

 

כשיש אירועים מיוחדים

לכל מקום אליו נוסעים, כדאי לבדוק אם תאריכי הנסיעה נופלים על אירוע מיוחד או חגים באזור היעד. ישנם אירועים ייחודים שיכולים להפוך את הנסיעה שלכם לחוויה בלתי נשכחת, ומצד שני – חשוב לבדוק שבתאריכים שלכם לא חוגגים חג או צמים את צום הרמדאן, כיוון שבזמנים כאלו החנויות נסגרות מוקדם יותר, ואתם עלולים לפספס את העיר במיטבה.

 

טיילו בהתאם לתקציב שלכם

אבו דאבי, ואיחוד האמירויות בכלל, אינו מקום זול. המטבע המקומי שלהם, דירהם, שווה כמעט לשקל הישראלי. לכן אם אתם מוגבלים בתקציב, תוכלו לבחור לטוס בתקופות הפחות עמוסות (באבו דאבי מדובר בעונת הקיץ, בין אפריל לנובמבר), בהן מחירי המלונות יורדים בצורה משמעותית, כך שתוכלו להשקיע את הכסף באטרקציות ובקניות.

 

לסיכום

חולמים על חופשה באבו דאבי ומתלבטים אם התאריכים הפנויים שלכם מתאימים לנופש שם? אבו דאבי חמה רוב ימי השנה, כאשר גם בחורף תוכלו ליהנות מטמפרטורות חמות שאינן יורדות מתחת ל15 מעלות בדרך כלל, ועם גשם שיורד לפרקים. על אף שמסיבה זו עונת החורף היא המומלצת ביותר לטיול באבו דאבי, ניתן לטוס לשם כל השנה, כאשר גם בעונת הקיץ תוכלו למצוא פעילויות המתאימות לאקלים החם, וכמובן ליהנות לא פחות.

 

תיירים

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו