מה הם כללי הקורונה במקסיקו

בשנים האחרונות, מקסיקו הופכת ליותר ויותר מתויירת, והיא מושכת אליה תיירים רבים בכל שנה, עד כדי כך שהיא הפכה לאחד מיעדי התיירות המובילים ביותר בעולם.

בימינו, וירוס הקורונה שהכה בעולמנו, משנה את חוקי המשחק, והוא גורם משמעותי שיש להתחשב בו בתכנון החופשה שלכם.

במקסיקו, כללי הקורונה וההגבלות תלויים במודל הרמזור המקסיקני.

אם אתם מתכננים חופשה במקסיקו, המאמר הזה נכתב בדיוק בשבילכם.

במאמר זה, תקבלו את כל מה שצריך לדעת על מודל הרמזור המקסיקני, בעל ארבעת הצבעים.

 

מדינות ירוקות – Verde

מודל הרמזור המקסיקני מתמקד בארבע דרגות של הגבלות קורונה. הדרגה הראשונה במודל זה היא הצבע הירוק. מקסיקו מחולקת למדינות, וכל מדינה מקסיקנית מקבלת צבע, בהתאם למצב הקורונה בה. הצבע הירוק שגרה רגילה. במילים אחרות, מדינות מקסיקניות, המוגדרות כמדינות ירוקות הן מדינות שבהן אין הגבלות קורונה כלל. לשמחתנו, נכון ליום כתיבת מאמר זה, הרוב המוחלט של המדינות במקסיקו הן ירוקות. ברשימת המדינות הירוקות נכללות לאון החדשה, דורנגו, יוקטן, וטבסקו.

 

מדינות צהובות – Amarillo

הדרגה השנייה בהגבלות הקורונה של מודל הרמזור המקסיקני היא הצבע הצהוב. למעשה, תושבי המדינות הצהובות במקסיקו יכולות להמשיך את שגרת חייהן כרגיל, תוך עמידה בכללי קורונה קלים במיוחד. במדינות צהובות במקסיקו, אין הגבלה על התקהלויות, וכל סוגי העבודה והלימודים נמשכים כרגיל. ההגבלות שכן קיימות במדינות הצהובות הן חובת עטיית מסיכה וריחוק חברתי. באופן כללי, במדינות הצהובות ניתן להמשיך לחיות כרגיל, אך יש להיזהר מפני הקורונה, ולנהוג בזהירות. נכון לכתיבת מאמר זה, ישנן רק 4 מדינות צהובות, והן קואהילה, צ'יוואווה, סונורה, ובאחה קליפורניה הצפונית והדרומית.

 

מדינות כתומות – Naranja

כאמור, במודל הרמזור המקסיקני יש 4 דרגות של הגבלות קורונה. הדרגה השלישית מתוכן היא הצבע הכתום. מדינות כתומות הן מדינות שעליהן הטילה הממשלה המקסיקנית הגבלות חמורות יותר, בשל התפשטות הקורונה בהן. באופן כללי, המוטו במדינות הכתומות הוא להישאר בבית, אם אתה יכול. במדינות אלה, כל ההתקהלויות מוגבלות ל- 30% מכמות האנשים שמקום ההתקהלות יכול להכיל, מה שמשפיע על כל בתי הספר ומקומות העבודה. נכון לכתיבת מאמר זה, אין מדינות כתומות כלל במקסיקו.

 

מדינות אדומות – Rojo

הדרגה הרביעית והאחרונה במודל הרמזור המקסיקני היא הצבע האדום. הצבע האדום מעיד על הגבלות מקסימליות. במקסיקו, המוטו במדינות אדומות הוא לא לצאת החוצה, אלא אם זה חיוני וקריטי. נכון לכתיבת מאמר זה, אין במקסיקו מדינות אדומות כלל.

 

סיכום

מקסיקו היא יעד תיירותי נהדר, אפילו בזמן מגיפת הקורונה. כאמור, נכון ליום כתיבת מאמר זה, הרוב המוחלט של המדינות במקסיקו מוגדרות כמדינות ירוקות, מלבד 4 מדינות צהובות. כלומר, באופן כללי, אין הגבלות כלל ברוב המדינות במקסיקו, וחלות הגבלות קלות ב- 4 מדינות בלבד. אם אתם מתכננים טיול למקסיקו, תשמחו לדעת שכנראה תוכלו להתנהל בחופשיות מירבית במדינה, וללא הגבלות קורונה, או הגבלות מעטות בלבד.

 

אישה עם מסכה

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו