5 יתרונות בנסיעה לחו"ל בשביל לראות משחק

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים נוסעים לחו״ל על מנת לראות משחקי ספורט.

הנגישות הגדולה של טיסות לאירופה, המחירים היחסית זולים של הטיסות וחבילות הלינה, וכמובן החוויה המיוחדת של צפייה באירוע ספורט במגרש עצמו, הפכו את הטיסות לצורך צפייה במשחקים לחלק מהשגרה של ישראלים רבים.

אם עדיין לא הבנתם למה כל החברים שלכם נמצאים באופן קבוע על הקו של תל אביב – לונדון או ברצלונה, הנה כמה יתרונות מרכזיים בנסיעה לחו״ל למשחקים.

 

חוויית המשחק

היתרון הראשון והמשמעותי ביותר הוא כמובן חווית המשחק באצטדיון. קשה להסביר לצופה הביתי כמה מיוחדת החוויה של צפיה במשחק כאשר הוא מתרחש ממש לנגד עיניך. אירועי ספורט, בניגוד למרבית התוכן המשודר בטלוויזיה, מתרחשים באופן חי ובלתי צפוי ועל כן הצפייה בהם בזמן אמת היא מותחת ומרגשת. עד שלא מגיעים לאצטדיון ביום משחק, לא ניתן להבין כמה התרגשות וציפייה יש באוויר. מדובר בחוויה מרגשת עבור כל אחד ולא רק בשביל האוהדים השרופים. בנוסף, אמנם יהיו אוהדים שיבחרו בחוויות האקסקלוסיביות כמו חבילות ספורט לריאל מדריד אך למען האמת, גם משחק ליגה שניה באנגליה יכול להיות מרגש ומחשמל.

 

הזדמנות לבלות בעיר מיוחדת

יתרון נוסף בטיסות לחו״ל בשביל לראות משחקי ספורט הוא כמובן החוויה בעיר המאחרת. טיסות לאירוע ספורט הן הזדמנות טובה להכיר ערים ומקומות מיוחדים אשר לולא המשחק וודאי לא היו נכנסים לרשימת היעדים הקרובים. מובן שישנם יעדים שיהיו פופולריים בכל מקרה כמו ברצלונה, מדריד או לונדון אך גם בערים קטנות ופחות פופולאריות כמו נאפולי, סביליה או ליברפול אפשר להנות מטיול מיוחד ומרתק מעבר לחוויית המשחק.

 

טיול שיכול להתאים לכולם

נסיעות לחו״ל בשביל לראות משחקים הם אמנם טיולים המועדפים על אוהדי ספורט אך מדובר בחוויה אשר יכולה להתאים גם לטיול זוגי או משפחתי. החוויה במגרש היא מרגשת גם עבור מי שאינו מבין דבר בספורט אך גם אם בת הזוג או הילדים לא מעוניינים להגיע למשחק, ניתן עדיין להנות מחופשה מהנה ביעד מיוחד.

 

ממקד את החוויה בחו״ל

יתרון נוסף של טיולים עבור צפיה באירועי ספורט הוא המיקוד שהם מאפשרים בתכנון הטיול. בפעמים רבות קשה מאוד להיסגר על יעד ותאריכים מתאימים או לתכנן בפועל את השהות ביעד ולבחור איך ואיפה כדאי לבלות כל יום. הידיעה כי אחד הימים מוקדש למשחק ספורט (או אפילו כמה ימים) מאפשרת תכנון מסביב לאותו אירוע ובכך מקלה על ההתלבטויות. נוסעים למשחק שמתקיים בשבת? אפשר לנצל את יום ראשון לביקור במוזיאונים. חושבים לראות משחק ליגת האלופות בשלישי? קבעו את יום השופינג בשני.

 

הזדמנות לראות אירוע היסטורי

בנוסף לכל אלו, צפיה במשחק היא תמיד הזדמנות להיות נוכחים באירוע היסטורי. אמנם לא כל אירוע הספורט הופכים לכאלו שיזכרו לדורות, אך לעיתים דווקא המשחק שבחרתם לראות יתברר כאחד מאירוע הספורט המשמעותיים של השנה. הדבר נכון כמובן כאשר בוחרים לצפות באירועים כמו גמר גביע אך גם משחקי ליגה לקראת סוף העונה יכולים להתברר ככאלו אשר חרצו גורלות עבור קבוצות או שחקנים.

 

אוהד

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו