3 שיטות נפוצות להחלקת שיער

בעוד ששיער גלי או תלתלים מבריקים יכולים להיראות מדהים, לפעמים כל מה שמתחשק לך הוא הזוהר והמינימליזם של שיער חלק.

מאחר רוב סוגי השיער אינם שיער חלק באמת, רוב הנשים צריכות להשתמש בטיפולי החלקת שיער שונים כדי להשיג מראה זה.

ריכזנו את שלושת הפתרונות המובילים והשווינו אותם על מנת שתוכלי לבחור את השיטה שתהיי מעוניינת בה בפעם הבאה שתגיעי אל הרמס באר שבע.

 

שיטה #1 – החלקה יפנית

החלקה יפנית כרוכה במריחת תמיסה כימית על השיער. התוצאות הן לרוב נהדרות מכיוון שאפילו השערות המתולתלות ביותר הופכות לחלקות לחלוטין. מה שכן, מדובר בטיפול קבוע, כלומר, אם תרצי לחזור לתלתלים המקוריים שלך, תצטרכי לחכות שישה חודשים לפחות.

ההחלקה היפנית אינה בטוחה לחלוטין וצריכה להתבצע כהלכה, ולכן חיוני שהטיפול יבוצע על ידי אנשי מקצוע של החלקות שיער בבאר שבע, בכדי להימנע מתופעות לוואי לא מכוונות. זו הסיבה שבגללה באמת כדאי לעשות מחקר מעמיק לפני שנרשמת לטיפול שיער במספרה.

חשוב שתזכרי גם שעל מנת לבצע את ההחלקה היפנית תצטרכי לבלות שש עד שמונה שעות במספרה כדי לקבל את הטיפול ובנוסף לחזור למספרה לאחר כמה ימים לביצוע כמה צעדים אחרונים. אם את חושבת שתצליחי למצוא את הזמן הזה בלוח הזמנים שלך, זכרי כי שיטה זו גם מחייבת אותך להתחייב לשגרה מתאימה לאחר הטיפול המאפשרת למנוע נזקים לשיער. כלומר, זה לא פתרון "עשה ושכח".

 

שיטה #2 -החלקת קראטין

אחת משיטות ההחלקה הפופולריות ביותר היא החלקת קראטין, המכונה גם החלקה ברזילאית. החלקה זו נועדה על מנת להחליק ולשלוט בשיער יותר מאשר להחליק אותו לחלוטין, ומיועדת בעיקר למי שרוצה לשמור על חלק מהגלים או התלתלים הטבעיים שלה ופשוט לכוון לבקבוקים מבריקים ובריאים יותר.

זהו הליך נוסף אותו יש לבצע במספרה. כך זה קורה: תמיסת קרטין וחלבונים וכימיקלים אחרים נשטפים אל תוך השיער; לאחר מכן, מייבשים ומחליקים את השיער. התוצאות כוללות זמני ייבוש קצרים יותר, שיער קל יותר לעיצוב, ברק מוגבר וקרזול מופחת. החלקה כזו היא קבועה למחצה ומחזיקה עד חמישה חודשים.

מאחר שטיפולי קראטין אינם מיועדים להחלקה טהורה, המועמדות האידיאליות הן אלה שרוצות לרכך, אך לא ליישר לגמרי, את הגלים והתלתלים הטבעיים שלהן, כמו גם כל מי שרוצה להקל על עיצוב השיער היומיומי.

 

שיטה #3 – החלקת שיער עם מחליק

שימוש במחליק להחלקת השיער שלך זו כנראה הדרך הזולה והמהירה ביותר להשיג שיער חלק מבלי לצאת מהבית. החיסרון הוא ההחלקה רחוקה מלהיות קבועה להשתמש במכשיר באופן קבוע כדי שהשיער ייראה חלק. בעוד שהחלקת שיער ביתית מהירה ונשמעת פחות מפחידה מ"טיפול כימי", שימוש במחליק באופן קבוע הוא מזיק למדי ושיער שרוף זה לא דבר מהנה להתמודד איתו.

 

דוגמנית

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו