איך מבצעים השתלת שיער?

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר האנשים שמבצעים השתלת שיער. רק בימים האחרונים גילינו שהשכנה שלנו, הדוד מחיפה ואפילו המעסיק שלנו – עברו הליך של השתלת שיער. הדבר הראשון שרצינו להגיד להם מיד לאחר שאיחלנו להם "להתחדש" נגע לאופן השתלת השיער. שכן, אנחנו סקרנים מאוד בנושא ורוצים לדעת איך עושים את זה? בגלל שאנו סבורים שלא רק אנחנו מסתקרנים, החלטנו לצאת ולבדוק את העניין. הישארו אתנו ותגלו את התשובות בנושא.

 

תכירו את האנשים שעזרו לנו להגיע למסקנה בנושא

אתם בטח מבינים שלא נעים לנו לגשת אל האנשים הקרובים אלינו ולשאול אותם איך הם ביצעו את ההליך של השתלת השיער, נכון? אז נציין בפניכם שמצאנו דרך עקיפה לקבל את התשובה המתבקשת. העלינו פוסט בקבוצת פייסבוק שעוסקת בעיצוב שיער וביקשנו מהנוכחים במקום לענות על סקר קצר שכלל בין היתר, את השאלות הבאות:

  • האם עברתם השתלת שיער לאחרונה? אם כן, תמשיכו בסקר
  • איך ההשתלה בוצעה?
  • יש משהו שהייתם רוצים לשתף את הקוראים שלנו בעניין?

לאחר שקיבלנו מעל ל – 40 תשובות, סגרנו את המענה על הסקר, קראנו את כל הפרטים והתחלנו בכתיבת המדריך הנוכחי.

 

פרט שחשוב שתדעו לפני שנעמיק בהליך

רגע לפני שנעמיק בהסבר אודות השלב ה – 1, אנו מוכרחים לציין בפניכם עובדה חשובה. ההליך של השתלת שיער שיתואר בפניכם כעת הוא זהה להליך השתלת שיער בטורקיה. שכן, מרבית המגיבים ביצעו את ההשתלה שם. כך שאין לנו מספיק מידע לגבי ההשתלה בארץ, וזו הסיבה שבחרנו שלא להרחיב אודותיה הפעם.

 

איך מבצעים השתלת שיער? השלב ה – 1

בשלב הראשון של השתלת השיער, בודקים את ה"אזורים התורמים". מדובר באזורים שונים בגוף שלוקחים מהם שערות שיעברו בשלב הבא אל האזור הנתרם. במרבית המקרים, זהו האזור של הקרקפת. האזורים התורמים יכולים להיות באזור הישבן, הגב או בכל מקום אחר שנדמה שיש בו שערות חזקות ויציבות.

 

איך מבצעים השתלת שיער? השלב ה – 2

בשלב השני מתחילים בהליך ההשתלה ומבצעים העברה של השערות שנאספו מהאזור התורם אל האזור הנתרם. ראוי לציין כי מדובר בשלב שמתבצע ביום נפרד מהקודם. שכן, המטופל צריך לנוח מביצוע הפעולה הראשונית. התברר לנו כי לעיתים יש צורך לבצע את השלב השני יותר מפעם אחת. ההחלטה בנושא משתנה ממטופל אחד לאחר. כך שחשוב שתדעו זאת אם אתם מתכננים לבצע את ההליך בקרוב – יש דברים שעשויים להשתנות.

 

כמה מילים לפני סיום

רגע לפני שהמדריך הנוכחי יסתיים, אנו רוצים לציין בפניכם קוראים יקרים, כי שמחנו לאסוף את כל המידע הזה עבורכם. כעת, גם אנחנו יודעים איך מבצעים הליך של השתלת שיער. כעת, לא נצטרך להתבייש יותר ולנסות לדלות את המידע מאנשים שונים שנמצאים בקרבת מקום. אנו מאמינים שחסכנו גם לכם את העניין הזה.

זמר

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו