איך לבחור מרפאה להשתלות שיער בטורקיה?

בשנים האחרונות השתלת שיער לנשים ולגברים הפכה להיות פופולארית במיוחד בטורקיה, אנשים רבים מחפשים מרפאות המתמחות בטיפול זה ונוסעים במיוחד לטורקיה לעבור את ההשתלות המקצועיות ביותר. אם אתם חושבים על השתלת שיער קראו כאן איך לבחור את המרפאה שתתאים לכם.

 

השתלות שיער

השתלת שיער בטורקיה היא עניין מוכר וידוע לציבור הרחב, ההליך כולל השתלה של זקיקי השיער שנלקחים מהחלק האחורי וצידי הקרקפת ומושתלים במקום המבוקש שהוא בדרך כלל יהיה החלק הקדמי של הראש או אזור הקודקוד/כתר של הקרקפת. התהליך כולו נעשה במרפאה לאחר החלטה האם המטופל מתאים להשתלה וכמה זקיקים יש להוציא עבור ההשתלה.

 

איך בוחרים מרפאה להשתלת שיער?

המלצות

כמו כל סוגייה מפורסמת שצוברת תאוצה האינטרנט מתמלא בכתבות והמלצות עד אין סוף ולכן חשוב לקרוא ולהתייחס רק להמלצות אמינות. היזהרו מ"לקנות" סרטוני פרסום מרגשים בהם משתתפים שחקנים שמספרים על שינוי דרמטי בחיים. חפשו אחר המלצות אמינות וגם אם אתם מקבלים המלצה חמה מחבר כדאי שתבדקו עוד כמה דברים לפני שסוגרים הכל כיוון שכל מקרה לגופו. כשאתם מקבלים המלצה על מרפאה שאלו – מה ההליך שנעשה, מה רמת המקצועית והיחס הכללי למטופל.

 

מחיר

הרבה פעמים אנחנו מחפשים את המחיר הזול ביותר אך זה לא הזמן, בהשתלות שיער כמו כל הליך רפואי או קוסמטי אין מה לחפש את המחיר הזול ולהתפשר על איכות ומקצועיות כי על זה אתם עלולים לשלם ביוקר. כמובן שהמחיר צריך להתאים לכם אבל אל תתפתו לסגור את העסקה הזולה ביותר. הפרמטר הקובע בעניין הזה הוא נוחות התשלום, אם המרפאה מאפשרת הסדר תשלום נוח במחיר הגיוני תוכלו להסיק שהיא מרפאה מקצועית יותר.

 

רופא או טכנאי

זהו עניין משמעותי בהשתלות שיער, הדרישה לרופא עבור השתלת שיער הינה מחייבת ואמיתית. הדרישה לרופא היא מטעם משרד הבריאות ולא סתם המלצה. משרד הבריאות לא מעניק שירותי השתלת שיער ובעצם אינו מעוניין באינטרסים משלו אלא קבע חוק זה על מנת לשמור על המטופלים לכן כשאתם בודקים מרפאות וודאו שההליך הרפואי נעשה כראוי על ידי רופא בלבד.

 

אישור משרד הבריאות

הפיקוח של משרד הבריאות חשוב במיוחד בנושאים קוסמטיים אלו שעלולים להיתפס כפשוטים יותר אך השתלת שיער הינה הליך רפואי לכל דבר ועניין ולכן משרד הבריאות מפקח וקובע תקנות מחמירות למען טיפול ראוי. על כל מרפאה להקפיד על תקנות משרד הבריאות במדינה שבה היא פועלת.

 

לסיכום

כשאתם מחפשים אחר מרפאה להשתלות שיער חשוב לזכור שמדובר בהליך רפואי ושאתם רוצים לשמור על עצמכם כמה שיותר בהליך. טיפולי השתלות שיער קיימים לא הרבה זמן אך ניתן לראות בבירור ששיעורי ההצלחה עלו מאוד מלפני 5 או 10 שנים.

דוגמן

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו