מהם השלבים של שיזוף בהתזה ועם אילו חומרים עושים זאת

הקיץ כבר פה, התארגנת על בגד ים, חופשה ביוון, או לפחות בטן גב, רביצה בבריכה, ושלא נדבר על בכלל על עונת החתונות! ולפעמים בא לנו לדפוק הופעה, מה שנקרא, עם גוף שזוף להפליא, כזה שיוציא לכולם את העיניים.
רק מה? היום אנחנו כבר במודעות מלאה לנזקי השמש, וממש לא דחוף לנו לחרוך את עצמינו קשות בשביל טיפת צבע, ולקבל על הדרך גם קמטים, מכות חום, כוויות, ובכלל עוד לא פתחנו פה על סרטן העור, חלילה…

מזל שהמדע מספק לנו שלל פתרונות, שיביאו אותו לאותו אפקט שזוף רצוי – מינוס כאבי הראש ותופעות הלוואי! ואחת הדרכים המומלצות והקלילות מכולן היא השיזוף בהתזה. אז שימי בצד את שמן הגזר ושאר מזיקים, ובואי נתחיל!

איך ואיפה בעצם?

אם שיזוף בהתזה היא השיטה שבחרת בה כדי להוסיף קצת צבע וגלאם לגופך, כדאי שתדעי רגע במה כרוך התהליך, הדי פשוט הזה, בעצם. קודם כל, שיזוף שכזה מתבצע במכוני שיזוף או אצל קוסמטיקאית מוסמכת. תוכלי למצוא כאלו באזור מגורייך בקלות, בין אם את מחפשת קוסמטיקאית בתל אביב או מכון באזור הצופן, גיגול קצר וכל המידע בידייך. זה טיפול שמציעים מספר רחב של מכונים, ולא תהיה בעיה למצוא אחד הקרוב אלייך.

הכנה מראש

שיזוף בהתזה הוא טיפול שאינו מסכן את הבריאות, ולרוב מתאים לכולם, ובכל זאת, אם את בהיריון – אנא הימנעי. מעבר לכך, אם את צורכת תרופות מסוימות, כדאי להיוועץ ברופא שלך לפני שתקבעי תור. מעבר לזה, הטיפול מותר, תקני ומומלץ לכולם. לפני שמגיעים אל התור, כדאי להסיר תכשיטים שונים (חבל שהם ירוססו), פירסינגים, משקפיים, וכו'. יש לוודא שהעור נקי, ומומלץ גם להוריד שיער מהאזורים אותן תרצי לשזף. כמה שהעור יותר "נקי"- כך הצבע יתפוס עליו יותר.

התאמה מושלמת

כדאי להתייעץ עם המכון או הקוסמטיקאית המעניקים לך את הטיפול ולבחור איתם יחד את הגוון המתאים לך. לכל אחת מאיתנו גוון עור שונה, וכדאי שהשיזוף יתאים לנו, ולא יראה לא טבעי או משונה. מעבר לכך, הטכנולוגיות המתקדמות של היום מאפשרות לנו גם לבחור תמיסה המתאימה לסוג עורנו והרגישויות שלו – לדוגמא, ספריי עם אקסטרה לחות לעור הנוטה ליובש, שיזוף נטול מבשמים לעור רגיש ואלרגני, משזף נטול שומנים, משזף נטול אלכוהול, ועוד ועוד.

אחרי הטיפול

יצאתם מהמכון, שזופות וזוהרות, ומרגישות על גג העולם. איך נשמור על הצבע וגם על עורנו? קודם כל, אחרי הטיפול מומלץ לא להתקלח במשך חמש עד תשע שעות. במקלחת הראשונה שאחרי כדאי לא לשפשף את העור יותר מדי, ולסבן בעדינות המרבית. בשבוע שלאחר הטיפול מומלץ להימנע מפעילות גופנית הכרוכה בהזעה רבה.

נאחל לכם קיץ בריא, יפה ושזוף!

דוגמנית

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו