קנאביס רפואי לטיפול בכאבים – מה צריך לדעת?

בשנים האחרונות ישנה עלייה משמעותית במודעות לקנאביס רפואי. אנו נחשפים לעובדה זו בכל יום מחדש, כשאנחנו שומעים על יותר ויותר מטופלים שצורכים קנאביס רפואי. אם לא די בכך, השיח הציבורי גם השתנה בנושא והפך להיות מקובל בהשוואה לפעם. כל אלו גרמו לנו לצאת ולבדוק את כל הפרטים החשובים על קנאביס רפואי לטיפול בכאבים. כאשר המטרה העיקרית של המדריך היא לחשוף את העניין למי שטרם שמעו עליו באופן מעמיק.

 

תכירו את המומחים בקנאביס רפואי שסייעו לנו לרכז את המידע בנושא

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הדברים שנוגעים לקנאביס רפואי, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל מומחים בתחום וביקשנו לקבל מהם כל פיסת מידע חשובה בנושא. המומחים הללו הם בעצם אנשים שצורכים קנאביס רפואי מעל ל – 5 שנים. הגענו אליהם לאחר שהעלינו פוסט בנושא בקבוצת פייסבוק שעוסקת בקנאביס וביקשנו לקבל כל מידע חיוני שהוא.

להפתעתנו, קיבלנו מעל ל – 500 תגובות על הפוסט שהותירו לנו רק להוציא את המידע המעניין ביותר. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות לכל מי שסייעו לנו. שכן, בזכות המידע שהם שלחו, יש לנו את כל הפרטים החשובים שאפשרו לנו לכתוב את המדריך הזה.

קנאביס רפואי

קנאביס רפואי לטיפול בכאבים? הדבר ה – 1 שאתם צריכים לדעת

הדבר ה – 1 שאתם צריכים לדעת על קנאביס רפואי שמיועד לטיפול בכאבים נוגע לאישור מיוחד. יכול להיות שאתם יודעים שהקנאביס הרפואי הוא לא חוקי בארץ. מי שמחזיק בו וצורך אותו צריך להיות בעל אישור מטעם משרד הבריאות. האישור הזה מקנה לאותו אדם לצרוך ולקנות קנאביס בכמות מסוימת מידי חודש כדי להקל על כאבים.

 

קנאביס רפואי לטיפול בכאבים? הדבר ה – 2 שאתם צריכים לדעת

אתם צריכים לדעת שיש כל מיני אפשרויות לצריכה של קנאביס. סביר להניח ששמעתם לא פעם על שמן ביקאן שניתן לצרוך אותו באמצעות אידוי. אם כן, כדאי שתדעו שזו רק דרך אחת לצריכה. מעבר לכך, יש גם את האפשרות לצרוך את הקנאביס כחלק מסיגריה מגולגלת.

קנאביס רפואי

קנאביס רפואי לטיפול בכאבים? הדבר ה – 3 שאתם צריכים לדעת

אתם צריכים לדעת שיש כל מיני סוגים של קנאביס רפואי שמטפל בכאבים. הסוגים הללו קרויים בשמות שקשורים לסוג הצמח המדובר. הנה כמה מהסוגים הנפוצים:

  • אינדיקה טהיטי בזלת
  • היברידי טרופיקנה קנדוק
  • אינדיקה דארק הלמט
  • סאטיבה גרינלנד תיקון עולם

יש גם סוגי קנאביס שקרויים על שמות של ערים, כמו למשל "תל אביב" ולכל אחד מהם יש השפעה שונה. כך שחשוב לבדוק מראש מהו הסוג המתאים לכל אחד.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת את הפרטים החשובים באמת על קנאביס רפואי לטיפול בכאבים. כעת, כשיש לכם את המידע, עליכם רק לטעום את הקנאביס המתאים לכם ולהרגיש הקלה.

קנאביס רפואי

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו