3 דברים שחובה לאסוף לפני הוצאת רישיון לקנאביס רפואי

מעוניינים להוציא רישיון לקנאביס רפואי? לפניכם כלל הפעולות הדרושות להוצאת רישיון לקנאביס רפואי.

ישנם המתייחסים לקנאביס הרפואי כתרופה, אך זו עדיין לא נחשבת כתרופה בסל הבריאות. לכן, על מנת לקבלה יש לעבור תהליך בכדי לקבל את הרישיון עבורה. תהליך זה שונה משאר התהליכים הסטנדרטיים לקבלת תרופות קונבנציונליות. אם אתם נדרשים סיוע בהוצאת רישיון לקנאביס רפואי, תוכלו לקרוא את הכתבה הבאה בכדי לקבל את הטיפים הדרושים לכך.

 

מה מקנה הרישיון?

ישנם סוגים שונים של רישיון לקנאביס רפואי אך באופן כללי הרישיון מקנה שימוש ואחזקה של תפרחת קנאביס או שמן קנאביס בכמות הכתובה ברישיון. מי שיכול לקבל את הרישיון אלו הם אנשים אשר סובלים מאחת המחלות הבאות: סרטן, קרוהן, קוליטיס, אפילפסיה, פוסט טראומה, תסמונת טורט, פרקינסון, איידס, טרשת נפוצה, מחלה סופנית או כאב כרוני כזה או אחר. בתנאי שהתרופות מסל התרופות הקונבנציונלי אינן אפקטיביות למטופל, ניתן לגשת לרופא אשר יקבל החלטה או יגיש מסמכים ליחידה המוסמכת לכך שתחליט אם המטופל אכן עומד בתנאים לקבלת הרישיון.

 

מה אומרים לרופא?

חשוב להבין כי להיות חולה באחת מהמחלות הרלוונטיות לא מספיק בכדי לקבל את הרישיון. בסופו של דבר, ההחלטה מתקבלת ע"י רופא או ע"י היחידה לקנאביס רפואי (ראשי תיבות: יק"ר). לפיכך, מה שנאמר בפגישה הרפואית ואיך שתציגו את הבעיה שלכם זה מה שיכריע בקבלת ההחלטה. למען כך לא דרוש הרבה בכלל, למעשה, רק 3 דברים.

 

אז מה צריך להביא או להגיד בפגישה הרפואית?

  1. תיק רפואי – שבו מפורטים כלל המרשמים לתרופות שצרכתם לפחות בשנה האחרונה
  2. היסטוריה רפואית – ההיסטוריה של כלל הטיפולים הקודמים. כמו כן, מומלץ לפרט על תופעות הלוואי הלא נעימות שכל תרופה גורמת.
  3. ביטחון – מטופלים רבים חשים באי נעימות לגשת לרופא בכדי לקבל את האישור, בדרך כלל מחשש תגובת הרופא. האמת היא, שאין ממה לחשוש. הזכות לקבלת רישיון לקנאביס רפואי הינה מעוגנת בחוק ונחשבת לטיפול רפואי לכל דבר. יכול מאוד להיות שהשימוש בקנאביס רפואי יקל עליכם בכאבים או באי נוחות פיזית שאתם חשים יותר מכל תרופה אחרת שצרכתם. בנוסף לכך, במקרה ותתקלו בתגובה לא נעימה או סירוב, תמיד תוכלו ללכת לנסות אצל רופא אחר.

 

לסיכום

קבלת רישיון לקנאביס רפואי הינו תהליך דיי פשוט במידה והמטופל עומד בקריטריונים הנדרשים.

קאנביס

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו