3 אביזרי העינוג העצמי הכי יעילים עבור אישה

פוסט אקראי שעלה בקבוצת נשים בפייסבוק הוביל לתהודה משמעותית וגרם לנשים רבות להבין שאביזרי העינוג שיש ברשותן לא יעילים מספיק. שכן, כותבת הפוסט חשפה את אביזרי העינוג שלה וגרמה לכולן להבין שהן רוצות בדיוק את מה שיש לה. הפוסט הורד מהרשת ומאז, נשים רבות מחפשות את הפרטים אודות אביזרי עינוג אלו. יצאנו לבדוק מהן האביזרים הללו וחזרנו עם כל הפרטים כדי לאפשר למי מכן שפספסה את הפוסט המדובר לדעת איך היא יכולה לשפר את העינוג העצמי שלה.

 

תכירו את הנשים שעומדות מאחורי המדריך הנוכחי

את המדריך הנוכחי לא כתבנו לבדנו. שכן, קיבלנו סיוע מטעם כמה נשים שהן חברות הקבוצה שבה הפוסט פורסם. הגענו אליהן לאחר שפרסמנו בעצמנו פוסט וכתבנו שאנחנו רוצות לדעת מי זוכרת אילו אביזרי עינוג הופיעו בפוסט המדובר. לשמחתנו, לא מעט נשים ביקשו לסייע, כך שלאחר פחות מ – 5 דקות כבר מצאנו את עצמנו עם הרשימה המדוברת. כך שנותר לנו רק לבדוק את הפרטים המעמיקים על אביזרי עינוג אלו, כדי שתבינו למה כולן מדברות דווקא עליהן. זו ההזדמנות להודות לכל אלו שלקחו חלק בכתיבת המדריך. בזכותכן, העניין יחזור למודעות, פשוט באמצעות פלטפורמה אחרת.

 

תכירו את אביזר העינוג ה – 1 היעיל ביותר עבורכן – השבלול הקסום

היינו צריכות להגיע עד לפתח תקווה בשביל לראות מה זה האביזר שכולן מדברות עליו. שכן, חשבנו שמדובר כאן בבדיחה. אבל כשהגענו עד לפתחה של חנות סקס בפתח תקווה וראינו על המדף כמה שבלולים מסיליקון רפואי, הבנו שאין מדובר כאן בבדיחה. אלא בשבלול שנחשב לאחד מכמה אביזרי מין לאישה. השבלול המדובר כולל 7 תכניות ו – 3 מהירויות יניקה שאתן צריכות להכיר בהקדם.

 

תכירו את אביזר העינוג ה – 2 היעיל ביותר עבורכן – אצבעון TAKA KATO  רוטט

רק השם שלו יגרום לכן לרוץ אל החנות (או שזה רק אנחנו?). בכל אופן, האצבעון המדובר ידוע כנוח לשימוש עבור כל אחת. כן, גם עבור המתחילות שכאן. הוא נעים למגע ויש בו לא פחות מ – 7 תכניות שיענגו כל אחת בהתאם לבחירה שלה.

 

תכירו את אביזר העינוג ה – 3 היעיל ביותר עבורכן – ביצת הפלמינגו

זה לא סתם שביצת הפלמינגו נכנסה אל רשימת אביזרי העינוג העצמי הטובים ביותר. היא נחשבת לאביזר שקיים כמעט בכל בית. ביצת הפלמינגו מגיעה עם אפליקציה ייעודית שתאפשר לכל אחת לבחור את אופן העינוג המושלם לה. אלו שהמציאו את האביזר הן כנראה נשים. אנו סוברות כך, פשוט כי רק נשים יכולות להבין נשים באופן מדויק שכזה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכן להכיר את 3 אביזרי העינוג העצמי היעילים ביותר עבורנו, הנשים. עכשיו, כשיש לכן את הרשימה המדוברת שכולן חיפשו, אתן מוזמנות להפיץ אותה ולשאת ברכה על ראשכן.

צעצוע

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו