איך עובד תהליך קבלת רישיון לקנאביס רפואי

האם אתה מתמודד עם כאבים כרוניים או מחלה? חשבת על התנסות בקנאביס רפואי כאלטרנטיבה לתרופות שבסל הבריאות? מהו התהליך לקבלת הרישיון ומי זכאי לכך? במאמר הבא תקבל עזרה בקבלת רישיון לקנאביס רפואי באמצעות פירוט של כלל התהליך.

 

האם אני זכאי?

ראשית, יש מספר מחלות ספציפיות המוגדרות כמחלות אשר יכולות לזכות ברישיון לקנאביס רפואי, ביניהן: מחלה סופנית, כאב כרוני, סרטן, פוסט טראומה, טורט, טרשת נפוצה, נגיף HIV , אפילפסיה, קוליטיס, קרוהן. עם זאת, גם אם אתה סובל מאחת או יותר מהבעיות הנ"ל אין זה אומר שהנך זכאי לקבלת הרישיון באופן אוטומטי. קבלת רישיון הקנאביס מותנת במעבר בדיקה קפדנית אצל היק"ר, ראשי תיבות של היחידה לקנאביס רפואי. על פי היק"ר, השימוש בקנאביס יכול להתאפשר במידה והשימוש בתרופות הקונבנציונליות לא יעיל מספיק. אם אתה לוקה באחת מן המחלות הללו, אתה יכול לגשת לרופא המתאים על מנת להתחיל בתהליך.

 

בחירת הרופא המתאים

הרופא הוא זה שיספק לך ליווי בהוצאת רישיון לקנאביס רפואי. לכן, חשוב מאוד לבחור את הרופא שיספק לכם את התמיכה המקצועית והמנטלית הראויה. כמו כן, ישנם רופאים בעלי הרשאה להנפקת רישיון לקנאביס רפואיים, אצל רופאים אלו ההחלטה נעשת בו במקום ואילו שאר הרופאים שולחים טופס ליק"ר אשר מכריעה אם המועמד עומד בתנאים. חשוב לציין, כי אם ישנו רופא אשר פסל את האופציה לקבלת הרישיון, תמיד אפשר לקבוע תור לרופא אחר שיכול להכריע אחרת.

 

בחירת סוג הרישיון

לאחר קבלת האישור, יש לבחור את סוג הרישיון. מה שמבדיל בין סוגי הרישיון הינם שני מאפיינים מרכזיים. הראשון הוא היקפי הצריכה החודשיים שניתנים בגרמים אם מדובר בתפרחות או במ"ל אם מדובר בשמן. בנוסף לכך, אחוז החומרים הפעילים בצמח, כלומר אחוזי הTHC והCBD. בדרך כלל, מטופלים חדשים שמשתמשים לראשונה בקנאביס רפואי יקבלו מהרופא מרשם עם מינונים נמוכים. במידת הצורך, הרופא יכול לבצע שינוי.

לסיכום, הוצאת קנאביס רפואי הינו הליך דיי קצר מבחינה בירוקרטית. אם אתה לוקה באחת מן המחלות המוגדרות ככל הנראה שאתה זכאי לקבלת הרישיון ומה שנותר לך לעשות הוא למצוא את הרופא המתאים שיסייע לך בתהליך.

קנאביס רפואי

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו