3 סכסוכים שניתן לפתור אצל מגשרת בראשון לציון

תהליך הגירושין יכול להיות מאוד נעים ובוגר, ומצד שני, ואפילו לרוב האוכלוסייה – תהליך זה מר, כואב ומרגיז.

רבים מבני הזוג אשר מפסיקים את החיים המשותפים שלהם, נאלצים להתמודד עם משברים שלא חוו מעולם.

לכן, עם השנים, אנשים הבינו את המצוקה הזו ואת המשבר שהיא יוצרת, לכן הם ניסו להגיע לפשרות מסוימות.

תהליך הגישור עוזר במניעת מלחמות מיותרות ובתי משפט, ומגשר בין בני הזוג רגע לפני הפרידה.

 

תהליך הגישור

תחילה, יבואו שני בני הזוג מהרצון החופשי שלהם, לאחר שהבינו כי עדיף לוותר על המלחמות המשפטיות ולנסות להגיע לפשרה בין השניים בצורה ערכית ובוגרת. מולם ישב איש מקצוע הנקרא: ״מגשר״ וישאל אותם שאלות מכווינות, והם יצטרכו לענות עליהן בלב שלם, כנות ויושרה. מטרת המגשר, היא להגיע לעמק השווה ביניהם ושיצאו מהקשר הזה בצורה טובה שתפגע כמה שפחות בשניהם.

 

לאחר הגעת שני הצדדים להסכם משותף, עליהם לכתוב את הכללים המשותפים שנקבעו, בליווי המגשר, ועם מסמך החוזה הנרשם, ניתן להגיע לבית המשפט לענייני משפחה או לבית הדין הרבני בכדי לקבל אישור.

חשוב להבין כי המגשר הינו אדם ניטרלי שלא מכיר אתכם ולא מכיר את עברכם, כך שתוכלו להיוועץ

איתו בכל הצורות ובכל הגוונים בכדי להגיע לעמק השווה בינכם.

 

פתרון לילדים

אצל מגשרת בראשון לציון ניתן להגיע לכל פתרון אליו נשאף בהקשר לפירוק הזוגיות ולפירוק הקשר. רבים מהמתגרשים, נרתעים מהמצב אליו נקלעים הילדים בגין הגירושין. אצל המגשרת, ניתן להגיע להסכם משותף המקובל בין שני בני הזוג בנוגע לילדיהם ולעתידם. ילדים זקוקים להורים, בין אם הם ביחד או פרודים. בהליך הגירושין הילדים נפגעים רבות ומצטלקים. המגשרת תעזור לכם למנוע זאת, ולקבוע בינכם מי יהיה אחראי על הילדים ואיך תחלקו את ההוצאות עליהם ואת זמן הבילוי איתם.

 

נכסים, חפצים משותפים

עם רבות השנים כזוג, צברתם כל כך הרבה דברים משותפים, קניתם אין ספור דברים יחד, החלטתם על חשבון בנק משותף. איך ניתן לפרק את החבילה כששני הצדדים מסופקים ממנה? לשם זאת, תפקיד המגשרת הוא לתת לכם להגיע להחלטה משותפת שתעזור לכם לקחת חפציכם בצורה שווה, בלי שאחד מכם ישתלט על כל החבילה.

 

כספיכם חשוב, אך זמנכם אפילו יותר

ההוצאות הכואבות על בתי המשפט ועורכי הדין לא מפסיקות עד שתגיעו להחלטה משותפת. לכן, לפני ההליך המשפטי רצוי להגיע למגשרת ולוותר על כל הבירוקרטיה מסביב. זה יחסוך לכם לא רק כסף, אלא גם שקט נפשי שילווה בזכות הבחירה שלהם ליישר את ההדורים בינכם, ורק לאחר מכן לבצע את ההליך המשפטי כשהכל פתור בינכם.

 

התקופה קשה, אך היא עוברת

גירושין בהחלט עלולים להביא למתח נפשי ולדיכאון. זוהי תקופה לא רגילה אשר מגבילה את האושר שלכם אולי אפילו שנים קדימה. בזכות גישור נכון, והבנה עמוקה שניתן לפתור הכל בזכות אדם ניטרלי, היא שתביא אתכם לאושר בצורה מהירה יותר, ללא תסכול מיותר, וללא: ״יכולתי לפעול אחרת״.

 

פגישה

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו