העבודות המורכבות של חברת החשמל – כיצד מצליחים להתגבר על מכשולים

חברת החשמל עוסקת באספקת חשמל לכל תושבי מדינת ישראל באופן בלעדי.

המשימה הגדולה המוטלת על חברת החשמל מחייבת את החברה לפעול בדרכים יצירתיות, מקצועיות ומורכבות במיוחד, כדי לעמוד בביקוש, לספק לתושבי המדינה את כל צרכיהם ולהמשיך להשתפר עם הזמן.

 

אז איך הם עושים את זה?

עובדי חברת החשמל – מה הם כבר עושים?

כשאתם פוגשים את עובדי חברת החשמל, זה בדרך כלל בשני מקרים עיקריים:

  1. כשאתם ניגשים למשרדי חברת החשמל לצורך טיפול בענייני תשלומים ובירוקרטיה
  2. כשאתם חולפים ברחוב ליד עובדי חברת החשמל, המתקנים בגובה תקלות בקווי המתח הגבוהים, גוזמים ענפי עצים כדי שלא יפגעו בקווי המתח, או מחליפים נורה בפנסי הרחוב.

 

אבל עובדי חברת החשמל מטפלים למעשה במגוון רחב ביותר של פרויקטים, אשר נותנים מענה לקשת רחבה של צרכים לאורך שרשרת האספקה של החשמל, החל בדאגה למקורות אנרגיה אמינים, הפיכתם לחשמל, אספקה של החשמל לבתי אב, מוסדות, ארגונים ובתי עסק וכלה בתיקון תקלות קשות.

 

עזרה שעובדי חברת החשמל לא יכולים בלעדיה

המלו, כאמור, הן מורכבות במיוחד, אבל עובדי חברת החשמל אשר מטפלים בתיקון תקלות, הכנת התשתיות לקראת החורף ותחזוקה של קווי חשמל ציבוריים, יכולים לספר לכם שהחשש העיקרי בביצוע עבודות אלה, מלבד הדאגה לעבודה מהירה, יעילה ונוחה, היא הבטיחות.

כדי לטפל בקווי חשמל גבוהים, במתח גבוה, נדרשת רמה גבוהה של בטיחות, אותה משיגים באמצעים טכנולוגיים מתקדמים.

עובדי חברת החשמל אותם אתם פוגשים פעמים רבות ברחוב, כשהם מתקנים, מתחזקים, או מחליפים חלקים בעמודי החשמל, נעזרים תמיד במתקני הרמה מסוגים שונים.

אפשר למצוא אותם עומדים בקצה של במת הרמה מפרקית, כאשר הם צריכים להגיע לנקודת עבודה בגובה, המצריכה עקיפת מכשולים שונים, כמו ענפי עצים, או מרפסות בתים למשל.

אפשר למצוא אותם עומדים בראשה של במת הרמה מספריים, כאשר הם צריכים להגיע לנקודת עבודה הנמצאת בקו אנכי לקרקע, בשטח בנוי.

 

תכונות ייחודיות למתקני עבודה בגובה

בשני המקרים הללו, מדובר על מתקני הרמה בטיחותיים במיוחד, המאפשרים העלאה והורדה של עובדים, ציוד, כלי עבודה ועוד – לגובה הרצוי.

המתקנים הללו מסוגלים להביא את העובדים ואת הציוד לנקודת העבודה המדוייקת, להחזיק אותם שם באופן יציב עד שהם מסיימים את העובדה ולהשיב אותם לקרקע, לאחר סיום העבודה.

מתקני הרמה מקצועיים, מאופיינים במנגנוני הפעלה פשוטים ונוחים, רמה גבוהה של בטיחות ויציבות, רמה גבוהה של יעילות ונוחות.

משום כך, עובדי חברת החשמל מעדיפים להשתמש בבמות הרמה איכותיות, המסייעות להם לסיים את העבודה במהירות, לצמצם למינימום את הליקויים בעבודה ולשמור על רמה גבוהה של בטיחות.

לסיכום – מתקני עבודה בגובה הם חלק בלתי נפרד מהציוד החיוני לעבודות תחזוקה ותיקונים של חברת החשמל. הם מאפשרים לעובדים לבצע עבודה יעילה, מהירה ובטוחה ומתאימים למגוון רחב של ענפים נוספים במשק. למידע נוסף לחצו: https://www.lifter.co.il

 

איש תחזוקה

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו