איך להתכונן למעבר דירה?

מעבר דירה זה שינוי מרענן וטוב, אך הוא דורש לא מעט הכנות.

רבים מרגישים כי המעבר "מבלגן להם את הראש" ודורש מהם הרבה מאמץ מנטלי ופיזי.

אנחנו רוצים לתת לכם את הכלים להפוך את המעבר למהנה וקל.

אם תשכילו להשתמש בטיפים שיופיעו בכתבה הבאה אתם תהפכו למומחים במעברי דירה ותיהנו מהתקופה הזו.

 

הובלות – הדבר החשוב ביותר

הדבר הכי קריטי במעבר דירה הוא ההובלה של הדברים. הימנעו מניסיון להעביר את הכל בעצמכם כיוון שזה ייקח זמן, יעשה בצורה לא יעילה, ישבור לכם חפצים ועוד סיבות טובות ומגוונות. תנו לעצמכם ליהנות משירותה של חברת הובלות הוגנת ומקצועית, רוצים לדעת איך לבחור אחת?

  1. המלצות – חפשו המלצות על חברות כיוון שהן ישקפו לכם אם החברה עושה את עבודתה בצורה טובה. למידע על חברת הובלות בבאר שבע.
  2. אמינות – בדקו שהסבלים של החברה אמינים כדי שלא ייקחו לכם שום דבר. את זה תוכלו לוודא עם לקוחות קודמים.
  3. מהירות – קבעו זמן מוגדר מראש לסיום ההובלה בו החברה צריכה לעמוד.
  4. שמירה על החפצים – ודאו שהחברה דואגת להובלה בטוחה של חפצים שבירים.
  5. כמות – ודאו כי החברה יכולה להוביל את הכמות של החפצים שלכם.

חשוב שתזמינו מראש חברת הובלות כדי לא להיתקע ברגע האחרון בלי חברה טובה. נסו לברר על חברה כשאתם יודעים את אתריך העזיבה שלכם כדי שהיא תשריין את התאריך מספיק זמן לפני.

 

אריזה

אריזה היא שלב שחשוב לעשותו בצורה יסודית כדי להקל עליכם בהמשך. טיפ ראשון הוא לסדר את הארגזים לפי נושאים כדי שלא תגיעו לדירה החדשה ולא תדעו איפה כל דבר נמצא. בנוסף, כדאי לעשות קרטונים לחפצים יקרי ערך אותו החברה לא תיקח.  טיפ נוסף הוא לעשות מיון בחפצים שלכם – מעבר דירה זה זמן מצוין להיפטר מכל מה שלא נמצא בשימוש. כמו כן, כדאי לעטוף בצורה יסודית את החפצים השבירים – אתם לא תוכלו לבוא בטענות לחברת ההובלה ששברה דברים אם אל עטפתם אותם כראוי.

 

סידור הדירה הבאה

מומלץ לסדר את הדירה הבאה לפני שהסלבים מביאים את כל החפצים – לסייד, לצבוע, לשטוף, לנקות ארונות ועוד. תוכלו לשכור חברת ניקיון או עובדי צביעה לשם כך, אך תוכלו גם לעשות את זה בעצמכם. אם תארגנו את הדירה כראי יהיה קל לפרוק אליה את החפצים שהגיעו. קשה לנקות את הדירה כשהיא מלאה בארגזים שלכם לכן הקפידו לעשות זאת לפני.

 

לסיום

מעבר דירה דורש הרבה הכנה מראש – אריזה של החפצים שלכם, ניקיון הדירה הבאה ועוד, אך ההכנה החשובה ביותר היא הזמנת חברת הובלות בזמן. אם לא תעשו זאת מראש אולי תאלצו להתפשר על חברה לא מקצועית. מאחלים לכם מעבר דירה קל, יעיל ומהנה!

 

ארגזים

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו