נתקעתי בלי מפתח לאוטו שלי – מה אני יכול לעשות?

להיתקע בלי מפתח לאוטו זו סיטואציה שכיחה. כזו שגורמת לרבים מאתנו להרגיש חוסר אונים משווע. אם זו הפעם הראשונה שאתם נתקלים במצב הזה, אתם כנראה עומדים מול הרכב ותוהים מה עליכם לעשות עכשיו?
למי להתקשר? איך לטפל בתקלה? עצרו רגע, תנשמו עמוק. כדי שלא תגיע למצב של איבוד עשתונות, כדאי שתקראו את השורות הבאות. בהן תוכלו למצוא 3 טיפים שיסייעו לכם להתמודד עם הצרה שנקלעתם אליה.

 

תחפשו ברשת פורץ מנעולים

אם זו הפעם הראשונה שאתם נתקעים מחוץ לרכב, אתם צריכים להכיר את אתר "לוקינג". האתר מציע שירותים בתחום המנעולנות והפריצות ברמה הגבוהה ביותר. אל תהססו ותיכנסו אל האתר בכל שעה אפשרית. בלוקינג תוכלו למצוא את מספר הטלפון שיספק לכם שירות אמין ומקצועי שזמין 7\24 עבורכם. אנו מציעים לכם שלא להתלבט ומיד ליצור קשר עם מנעולן מוסמך של לוקינג.

 

תבדקו אם יש דלת אחת שנותרה פתוחה

אנחנו יודעים, הטיפ הזה יכול להישמע מעצבן ברגע הראשון שקוראים אותו. אבל תדעו שיש סיכוי טוב שהוא יציל אתכם מלהיתקע מחוץ לרכב. עכשיו גשו אל דלתות הרכב ותבדקו אם אחת מהן נותרה פתוחה בטעות או שאולי אחד החלונות נשאר פתוח באופן חלקי. כך תוכלו לפתוח בעצמכם את הרכב מבלי להיעזר בשירות של איש מקצוע. אם כל הדלתות סגורות, כדאי שתנסו גם את תא המטען. ברכבים מסוימים, ניתן לפתוח את תא המטען גם כשדלתות הרכב נעולות. זו אפשרות שסביר להניח שלא חשבתם עליה בעקבות הסטרס שאתם חווים כעת. כדאי שתנסו את האפשרות הזו רגע לפני שאתם נוקטים באמצעים חמורים יותר.

 

תשברו את החלון האחורי

מדובר בטיפ שיש ליישם אך ורק במקרים הבאים:

  • במידה ונתקעתם באמצע המדבר או באופן כללי, במקום מרוחק שאין בו קליטה סלולרית שאין לכם אפשרות ליצור קשר עם פורץ מנעולים או עם חבר קרוב שיכול לנחם אתכם על הצרה שנקלעתם אליה.
  • במידה ואתם נמצאים לבדכם לגמרי ואין אתכם אדם נוסף או ילדים קטנים ברכב (הימצאות הזכוכיות ברכב הינה מסוכנת ביותר).

אם זהו המצב, אנו ממליצים לכם שלא להתמהמה יותר מידי. תמצאו אבן בצד הדרך ותשברו בעזרתה את החלון האחורי שנמצא בצד ימין של הרכב (כלומר, הרחוק ביותר ממושב הנהג). חשוב שתיישמו את הנחיות אלו כדי להימנע מקיומן של זכוכיות על כיסא הנהג. מדובר בזכוכיות קטנות שלעיתים אתם לא יכולים לראות אותם, ותאמינו לנו, עדיף שלא תשבו על זכוכית כזו. יש לכם כבר צרה אחת וזה מספיק.

עד כאן 3 הטיפים שיסייעו לכם במידה ונתקעתם מחוץ לרכב בלי מפתח. אנו מקווים שאחד מהם יאפשר לכם להיכנס אל הרכב הממוזג בהקדם ולהגיע אל היעד שלכם בשלום.

 

מנעולן מנסה לפרוץ דלת

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו