3 מקומות שלא הכרתם במקסיקו

מקסיקו נחשבת למקום בילוי שמתאים לכל אדם באשר הוא. החלק מרווקים, נשואים ואפילו משפחות עם ילדים קטנטנים וגדולים. לאחרונה שמענו על רבים שבוחרים לנפוש ביעד המדובר והחלטנו לצאת לבדוק מהם המקומות שרבים לא מכירים במקסיקו והם צריכים להכיר כמה רגעים לפני הנחיתה. אם אתם מתכננים לטוס אל היעד הנחשק, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו מהם המקומות שלא הכרתם עד עכשיו.

 

תכירו את האנשים שעזרו לנו לרכז את 3 המקומות

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 המקומות שלא הכרתם במקסיקו, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל מי שהיו ביעד ונהנו מכל רגע. אתם וודאי תוהים – איך הגענו אל האנשים האלה? אז נספר לכם שפרסמנו פוסט בקבוצת פייסבוק שעוסקת בטיולים במקסיקו. שם הסברנו שאנו עתידים לכתוב מדריך בנושא וביקשנו לקבל מידע אודות המקומות שנחשבים למוכרים פחות. ציינו כמובן שהמטרה היא לחשוף את המטיילים העתידיים למקומות הללו, ולשמחתנו, היה שיתוף פעולה מלא מצד הגולשים. שכן, היו מעל ל – 500 תגובות על הפוסט. כל אחד שיתף את המקומות הלא מוכרים והאהובים עליו ביותר. כך שלנו נותר רק לבחור את המקומות הנפוצים ביותר. אנו רוצים להודות לכל מי שסייע בכתיבת המדריך. שכן, בזכותו, השורות הבאות נכתבו.

 

המקום הראשון שאתם צריכים להכיר במקסיקו – קנקון

אם טרם ביקרתם במקסיקו אתם צריכים להכיר קודם כל את קנקון שנמצאת בדרום מערב מקסיקו. שם תוכלו למצוא את ריביירת המאיה שטופת השמש שכוללת איך לא? נופים אקזוטיים. קנקון נחשבת לאחת הערים המובילות ביותר שמאפשרות לתייקים שלה ליהנות מבתי מלון מפנקים ונופש שאין כמותו במקום אחר. רבים ציינו כי הם גילו את קנקון לאחר שקראו באתר סיקרט מקסיקו את כל הפרטים אודותיה.

 

המקום השני שאתם צריכים להכיר במקסיקו – איסלה מוחרס

אם תגיעו לקנקון ותחליטו שאתם רוצים קצת שקט מההמולה התיירותית, עליכם להכיר את איסלה מוחרס. מדובר באי ששמו בעברית הוא אי הנשים. גם כאן אפשר לצלול, לרחוץ וגם להשתזף. מי מכם שמעוניינים בשחייה עם שנורקלים ישמחו לשמוע שיש פה הרבה מה לראות.

 

המקום השלישי שאתם צריכים להכיר במקסיקו – פלנקה

אם טרם ביקרתם בפלנקה, כדאי שתדעו שיש הרבה מה לראות שם. העיר העתיקה של פלקה הינה בעלת שרידים משבטי המאיה ששלטו באזור בין המאה השלישית לספירה לבין המאה ה – 9. מי שהיו שם ציינו כי כדאי להגיע עם פריטי הציוד הבאים:

  • מצלמה איכותית
  • נעליים נוחות להליכה
  • בקבוקי מים רב פעמיים לשתייה

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את 3 המקומות שלא הכרתם במקסיקו. כעת, כשיש לכם את כל המידע, נותר לכם רק לבחור לאילו מקומות אתם צפויים להגיע ומתי. נאחל לכם שתיהנו מכל רגע בטיול שלכם!

דגל

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו