מספר שיטות ליישור שיניים אצל מבוגרים

 שיניים עקומות מהוות בעיה רצינית לכל מי שחווה תופעה זו.

לרוב האנשים מצב שכזה גורם לפגיעה רגשית ואף לפגיעה חברתית.

כדי להימנע כמה שיותר משלל הבעיות הללו, יש להנחיל מודעות בקרבנו ובקרב סביבתנו על חשיבות בדיקות השיניים לעתים תכופות.

שיניים עקומות מהוות לרובינו מטרד ומבחינה אסתטית זה מאוד מפריע לנו.

חשוב להכיר שיטות שונות ליישור שיניים כדי להחזיר את החיוך הקורן שלנו למקומו.

 

גשר בשיניים 

זו האופציה הוותיקה ביותר שאנו מכירים. הגשר עשוי מסמכים מתכתיים (הקוביות שיש על השיניים), הם דבוקים לשיניים בצדן החיצוני וחוט מתכת מחבר בינהם. החוט מחובר עם גומיות ובכך מפעיל לחץ על השיניים וגורם לתזוזת השיניים לאטן. שיטה זו זולה בהשוואה לשאר השיטות משום שהיא פחות אסתטית.

לצערנו או לשמחתנו אנו חיים בחברה שאסתטיות בה להרבה אנשים היא מעל הכל.

 

סמכים שקופים/ סמכים מחרסינה 

סמכים אלו אסתטיים נורא מכיוון שהם שקופים, הם כמעט ולא נראים בחיוך או בזמן דיבור, והם לא משנים את צבעם עם חודשי הטיפול. הם כרוכים סביב חוט העשוי מסיליקון שקוף והם למעשה מהווים ״גשר שקוף״, אשר פותר הרבה בעיות אסתטיות וחברתיות. אם הנכם מתלבטים איזה סוג של יישור שיניים לעשות, היכנסו לאתר רופא שיניים מומלץ בבת ים ותוכלו להיוועץ שם על הכל.

 

יישור שיניים פנימי 

נקרא גם לינגואלי, זה בעצם גשר פנימי לשיניים, אותם הסמכים שדיברנו עליהם עוברים לחלק הפנימי של השן, החלק שלא גלוי לעין. כך ניתן להמשיך בשגרת היום שלנו מבלי להתבייש. המכשור של שיטה זו יקר וכמו כן מידות השיניים נשלחות לגרמניה ושם מפתחים מודל תלת מימדי והדמיה של הסמכים והשיניים הסופיות. על כן הסמכים מותאמים אישית, לא נראים לעין וניתן לראות את התקדמות הטיפול ללא הפרעה.

 

יישור שיניים דמון DAMON 

אלו סמכים שננעלים לבד ובלי גומיות ביניהם. אין חיכוך רב עם השיניים וכך הן זזות בצורה טובה ועדינה. ישנם שני סוגים, הראשון הוא גשר מפורצלן, הטיפול שלו אינו נראה לעין, אם כן מורגש. הגשר משקף את צבע השיניים. צריכה להיות הקפדה מלאה בזמן האוכל משום שפורצלן שביר בהפרש לגשרים מתכתיים- שזהו הסוג השני של הדמון. ההבדלים היחידים ביניהם הם האסתטיקה והעמידות.

 

יישור בלי גשר – אינויזליין 

אלו פלטות שקופות שלא נראות לעין, הן מיוצרות בארה״ב בהתאמה אישית לכל מטופל. ישנה אסתטיקה מושלמת, וניתן להוציא אותן מהפה בכל רגע לצרכים שונים. זמן הטיפול בו הוא ממושך ועלותו גבוהה.

הפלטות זזות אחת לשבועיים, לכן הכאב אינו חד ואינו מורגש לרוב.

החיוך הוא איבר מדבק. הדרך לחיוך המושלם אף פעם לא הייתה קלה יותר, בזכות טכנולוגיה המתפתחת בכל שנה ניתן לעצב ולהשלים את השיניים החסרות בהרבה צורות ובדרכים נפלאות, עם מיטב הרופאים המעולים בבת ים והסביבה.

 

קליניקה

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו