מסביב לישראל (ולעולם)

ביקרתם בים המלח, נסעתם לדלית אל כרמל, תל אביב כבר חרושה לחלוטין מה ניתן לעשות עוד, בין אם מדובר בכמה ימי חופש או סתם בילוי של אחר צהריים? כל כתבה וכל אתר אינטרנט מספרים לכם את אותו הדבר ואין באמת משהו חדש ומעניין שהם יכולים לגלות לכם.

אבל אולי, רק אולי יש אתר מעניין על ישראל, שייתן לכם את כל המידע שטרם יצא לכם לקרוא. אז החלטנו לעזור ולמצוא עבורכם כמה אתרים מסקרנים, שיכולים לספר לכם משהו שלא ידעתם. הישארו איתנו – הכל בכתבה שלפניכם.

 

רשות הטבע והגנים

יודעים כמה שמורות טבע יש בישראל? או פארקים לאומיים? סביר להניח שתוכלו למנות כמה מהם כמו הבניאס או שדה הכלניות בנגב, אבל ככל הנראה פה זה ייגמר. רוצים לדעת כמה יש באמת? עשרות. ומידע על כל אחד מהם תוכלו למצוא באתר של רשות הטבע והגנים, שיסביר לכם הכל על דרכי הגעה לאזור הנבחר, שעות פעילות האתר, עלויות, מסלולים, מוגבלויות ושאר מידע שימושי, שיעזור לכם להחליט לאן תרצו לנסוע בסופ"ש הבא.

 

Tripadvisor:

כן כן, אותו אתר שמאגד את המידע על אתרים מעניינים, כאלה ואחרים וחוות דעת והמלצות מצד אנשים שביקרו במקומות האלה לפני. לרוב, כאשר מוצאים מקום כלשהו , שמעניין אותנו לבקר בו, מתחילים לחפש גם חוות דעת והמלצות בנפרד, משהו שמבזבז לנו זמן יקר.

האתר הזה, מאפשר לנו לבדוק הכל באותו העמוד ולהחליט ישר האם זה מקום ששווה ביקור מבחינתנו או שאפשר לוותר. האתר מסקר לא רק אתרים תיירותיים, אלא גם מסעדות, בתי מלון ועוד.

 

למטייל

מניחים שמדובר באתר המוכר לכולם, ובו מידע על מסלולים, פינות מוכרות ומוכרות פחות. תקבלו שפע של המלצות המון הכוונה ותצאו עם הרבה רעיונות חדשים.

 

סיני וייבס

אומנם מדובר באתר שמסקר את הטיולים לסיני ולא טיולים בארץ, אבל בשבילנו סיני כבר מזמן הפכה להיות חלק מהארץ ואנחנו באמת ובתמים לא מבחינים שחצינו את הגבול. באתר תוכלו למצוא סקירה על מקומות שונים בסיני, החל מחופים, דרך חושות ועד שארם –א – שיח.

בנוסף, תמצאו בו המלצות בקשר ללינה, המלצות בקשר למקומות לאכול בהם ומה שחשוב לא פחות, אם לא יותר, שפע של המלצות מה הפעילויות שעומדות לרשותכם, בכל אזור ואזור. יותר מפורט מזה, כנראה לא קיים.

 

ואם אנחנו בכל זאת רוצים טיול בחו"ל, איזה אתר מומלץ?

בעיקרון, רצינו לכתוב לכם רק על אתרים שמדברים על טיולים בארץ, אבל לאור העובדה שביקשתם ובעיקר כי אנחנו אוהבים אותכם ומעריכים אותכם בתור הקוראים שלנו, החלטנו לתת לכם כמה המלצות בנוגע לאתרים שכותבים על חו"ל.

 

למטייל

כן, פעם שנייה ברצף אתם רואים את השם הזה. הסיבה היא שהאתר מתמחה במסלולי טיול פיזיים ויש בו גם שפע של המלצות על מסלולי טיול מיוחדים במינם בחו"ל, דוגמת ברצלונה ופרובנס.

 

Airbnb:

אומנם, האתר מוכר לכם בעיקר בזכות נכסים להשכרה, בין אם מדובר בדירות או בבתי נופש, אבל דרכו גם ניתן למצוא רעיונות לפעילויות מיוחדות באזור שאליו אתם מגיעים במהלך הטיול שלכם. איך זה עובד? אתם סך הכל צריכים לבחור מקום בארץ או בעולם והאתר כבר ידאג להציג בפניכם את הפעילויות האפשרויות באזור הנבחר.

מתחשק לכם סשן צילומים על רקע נופים מופלאים ועוצרי נשימה? אפשרי. רוצים סיור יין ביקב? גם את זה תמצאו באתר. והנה, המלצה כללית לסיום – תמיד תוכלו לכתוב שם של מקום או אתר שמעניין אותכם להגיע אליו במהלך הטיול שלכם, במנוע החיפוש של גוגל ולגלות מה תוכלו לעשות באזור, תוכלו לראות האם ישנם אתרים נוספים בקרבת מקום שיכולים להיות מעניינים מבחינתכם ומה יש עוד לעשות.

תחקרו, תשאלו שאלות, תחפשו מידע וגם שמצאתם, תחפשו עוד קצת. מבטיחים שזה שווה את זה. תמיד.

תיירות

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו