מנסים להרחיק יונים לבד? אלו הסיבות שלא כדאי לכם

תופעת היונים היא מכה לא פתורה אצל מרבית מאזרחי ישראל. היונים עלולות להביא איתן מחלות ולהדביק בני אדם בחיידקים זיהומיים. ברגע שיונה מתיישבת על אדן החלון שלכם פעם אחרי פעם, אתם חשופים למחלות כמו קדחת הנילוס, סלמונלה ועוד. רבים מנסים להרחיק את היונים בכוחות עצמם אך כאן תגלו למה זה לא ממש כדאי.

 

מי צריך להרחיק יונים?

נכון להיום, יונים מהוות מפגע בריאותי. יונה נחשבת לעוף מזיק. יונים עלולות להביא מחלות וזיהומים כמו סלמונלה, קדחת הנילוס וחיידקים רבים נוספים. לא מומלץ לשהות ליד יונים לא מטופלות, הן עלולות לפגוע בבריאות העומדים לידם. בבניינים רבים יונים מוצאות מקום מסתור במרפסות, פרגולות וחלונות והן מצריכות הרחקת יונים מקצועית.

 

למה לא כדאי להרחיק יונים בצורה עצמאית?

הרבה מאיתנו מנסים להרחיק יונים בצורה עצמאית אך מגלים שזה לא ממש עובד לנו. אנחנו מנסים לפזר דיסקים, דוקרנים וכל מה שפעם רק שמענו שזה יעזור לנו, אבל לבסוף, אנחנו מוצאים את עצמנו חסרי אונים מול התופעה הלא פתורה הזו. כדי ליהנות אחת ולתמיד מפתרון בעיית היונים, פונים לאנשי מקצוע העוסקים בהרחקת יונים. כי הרחקת יונים עושים אצל המומחים בתחום.

לאנשי מקצוע מומחים יש את כל הציוד הנדרש כדי להרחיק יונים. הם יבואו לראות את הסביבה בה אתם מעוניינים להרחיק את היונים ויתאימו צורת טיפול מותאמת לסביבה שלכם כדי שההרחקה תישאר.
על הרחקת יונים מקצועית אתם אמורים לקבל אחריות ושירות במקרה שהיונים חוזרות. כך שהרחקת יונים בצורה עצמאית היא לא משתלמת והיא מצריכה עבודה חוזרת שוב ושוב.

 

האם לא ניתן להרחיק יונים בצורה עצמאית?

אם אתם סובלים מתופעת היונים, אתם יכולים להרחיק אותם באופן עצמאי. אך קחו בחשבון שהיונים נושאות איתן מחלות וטפילים. אף אחד לא מעוניין להישאר חשוף למפגע בריאותי כזה. לכן, תצטרכו לבצע הרחקה תוך שמירה על בריאותכם. קחו בחשבון שהרחקת יונים לא מקצועית היא לא יעילה לטווח זמן ולכן תצטרכו לחזור עליה שוב ושוב.

כדי להרחיק יונים נדרשים לציוד מיוחד שאין לכל אחד בבית. הציוד הוא לא זול וחבל להשקיע בו באופן עצמאי אם ממילא לאחר תקופה היונים עלולות לשוב.

חנויות הטמבור מציעות מגוון דוקרנים וציוד להרחקת יונים. אך לא כל ציוד הוא יעיל ולא כל השקעה מתבררת כמשתלמת. כדי להימנע מהוצאות מיותרות, כדי לקרוא לאיש מקצוע מומחה בהרחקת יונים. אין סיבה לסבול ולהיות חשופים למפגע בריאותי מסוכן כל כך.

 

לסיכום

בכתבה סיכמנו את הסיבות העיקריות בשלן לא מומלץ לבצע הרחקת יונים בצורה עצמאית. למרות שהרחקת יונים בצוררה עצמאית היא אפשרית, היא לא משתלמת למרחיקים. הרחקת יונים מקצועית היא עבודה יעילה שתקבלו עליה אחריות ולכן היא משתלמת יותר.

חייה

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו