כל מה שרצית לדעת על השתלות שיניים ולא העזת לשאול

השתלת שיניים היא כבר מזמן לא פעולה לשמורה רק לבעלי הון. במאמר הבא נסביר מה היתרונות של התערבות רפואית מן הסוג הזה, למי היא מיועדת ואיך בוחרים את המרפאה המתאימה

 

הכול מתחיל בבחירה במרפאה

בחירה נכונה בין סוגים שונים של מרפאות שיניים מקצועיות מבוססת בין היתר על סוג הטיפולים שהן מציעות. בשביל ליהנות מהיתרונות של טיפול שיניים מקצועי, אמין ויסודי, צריך לבחור מרפאה רלוונטית שיש מאחוריה ניסיון והמלצות. עם זאת, כדאי גם להכיר את התחום של רפואת שיניים באופן כללי כדי לראות מה השתנה בו בשנים האחרונות.

 

כך השתלות שיניים הגיעו אל מרכז הבמה

התחום של השתלות שיניים ללא ספק עבר את השינוי המשמעותי ביותר בכל רחבי העולם ובעיקר בתחום של רפואת שיניים. ראשית, השתלת שיניים הייתה עד לפני כמה שנים פעולה רפואית ובריאותית יקרה ששמורה רק לבעלי הון. אבל כיום, ניתן להגיע אל מרפאת שיניים מקצועית ולסיים את ההשתלה מהר ובמחיר נמוך. שנית, גם רמת הביצוע עצמה עלתה והתוצאות של טיפולי השתלות שיניים טובות יותר בהשוואה לכל תקופה אחרת בהיסטוריה.

 

מתי כדאי לעבור השתלות שיניים?

יש שורה ארוכה של מקרים שבהם כדאי לשקול לחיוב השתלות שיניים. טיפולים כאלה מתאימים אחרי פציעה, תאונה או דלקת חניכיים שגרמת לנשירת שיניים והם יכולים להתבצע גם מטעמים אסתטיים. מבחינת גיל, טיפולי השתלות שיניים מתאימים גם למבוגרים וגם לצעירים אבל הם שכיחים יותר מעל גיל הזהב.

 

כמה עולים טיפולי השתלת שיניים?

הנושא של טיפולי השתלות שיניים מחייב אותנו להכין את שיעורי הבית. בשביל לבחור את המרפאה המתאימה, כדאי למשל לברר כאמור איזה ניסיון יש לה בנושא – אבל לדעת איך בדיוק היא מתמחרת את הפעולה הרפואית. ברוב המקרים, נגלה שקיימים פערי מחירים של עשרות אחוזים בין טיפולי השתלת שיניים. בין היתר, הסיבות לכך הן שיטות השתלה שונות וההבדלים בין המצבים הרפואיים של המטופלים עצמם.

 

תוך כמה זמן חוזרים לשגרה?

גברים ונשים שתוהים לגבי היתרונות של השתלות שיניים חוששים לעיתים לעבור את הטיפול בגלל עיכוב בחזרה לשגרה. מצד אחד יש בכך מן האמת, כי נדרשת התאוששות מסוימת לאחר השתלת שיניים ובלי קשר לסוג הפרוצדורה שאותה בוחרים לעבור. מצד שני, היתרונות של השתלת שיניים שווים את ההשקעה. כמו כן, אפשר כיום לקצר את זמני ההחלמה וההתאוששות באמצעות בחירת מרפאת שיניים מקצועית.

 

כך תדעו מה מתאים לכם

בסופו של דבר, כל אחד ואחת מאיתנו צריכים לבחור טיפולי שיניים בהתאמה אישית. אם מתעורר צורך בהשתלות שיניים או מגלים שיש פרוצדורות רפואיות שיכולות להיות רלוונטיות, ניתן להגיע למרפאה מקצועית ולהתייעץ עם הנציגים שלה. לבסוף, השלב האחרון הוא לבצע הדמיה של השיניים ולתאם תאריך לטיפול.

שתלים

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו