מה חשוב לסגור כשנוסעים למשחק כדורגל בחו"ל?

אם אתם אוהדים של קבוצה מסוימת, אנו מניחים שאחד מהחלומות הגדולים שלכם הוא לטוס למשחק בחו"ל.

משחק בחו"ל גדול יותר מאשר בארץ, מרגש יותר ומאפשר לכם לצפות בקבוצות שלעולם לא יגיעו לשחק כאן.

כמו כן, הטיול בעיר בה מתקיים המשחק הופך להזדמנות לחוות דברים נוספים – להכיר את העיר, אולי לשלב טיול בטבע מסביב וכיוצא בזה.

אנו ממליצים לכם להשקיע בפרטים הקטנים כשאתם טסים למשחק ולדאוג שהכול יעבוד כשורה.

 

כרטיסי טיסה

מלבד רכישת כרטיסים לכדורגל, עליכם לדאוג לכרטיסי טיסה. אם אתם מתכננים את הגיחה הזו הרבה זמן מראש זה הכי טוב, כיוון שכך הכרטיסים לא יהיו גבוהים מאוד. בנוסף, אם אתם רוצים לחכות לרגע האחרון ולראות כרטיסים מוזלים, תוכלו לעשות את זה, אבל תיקחו בחשבון שאולי הכרטיסים לא יהיו זולים ולא תמצאו דילים של הדקה התשעים.

 

כרטיסים למשחק

הדבר החשוב ביותר שעליכם לדאוג לו הוא כרטיסים למשחק. ראשית, בררו שניתם אותם באתר אמין ומוכר, כי יש הרבה מקרים של רמאות ושל כרטיסים מזויפים. שנית, ודאו שאתם יודעים מהם המקומות ושבחרתם אותם בהתאם לכמות האנשים שאתם נוסעים. יתר על כן, הקשיבו להוראות של חברת הכרטיסים – הדפיסו את הכרטיסים, הביאו עותקים נוספים למקרה הצורך ועוד.

 

בחרו בחברת כרטיסים אמינה

כפי שנאמר לעיל, יש אנשים שתופסים את מכירת הכרטיסים למשחקי כדורגל כהזדמנות לעשות "קופה קטנה" – הם מתחזים לחברת כרטיסים או לאדם פרטי שיש לו כרטיס, שולחים לכם עותק מזויף, וכשאתם מגיעים לאולם אתם רואים שאין לכם כרטיס וטסתם לשווא. בחרו רק בחברות מוכרות ומומלצות.

 

מלון

כדאי לכם לבחור מלון טוב שנמצא בקרבת המשחק, אם הגעתם ללילה אחד. כמו כן, מלון הוא חלק משמעותי מהחוויה, ובשל כך כדי להשקיע בו. בחרו מלון מראש כדי להקל על עצמכם במהלך הטיול.

 

תכנון לטיול

חשוב שתצאו לטיול עם תכנון – בררו מה תוכלו לראות באזור, איזה מוזיאונים יש, איזה אתרי טבע, איזה מסעדות או בארים וכדומה. אם תעשו סקירה יסודית מראש אתם תיהנו משקט במהלך הטיול, משום שלא תצטרכו לתכנן שום דבר. תכנון והא כמובן בסיס לשינויים, אבל כשיש לכם ואתו יותר קל ליהנות מהרגע ולא לדאוג לדברים טכניים כל הזמן.

 

טיפ אחרון

אנו ממליצים לכם לנסוע עם חברה שיהיה לכם בה נעים, מצחיק ומהנה. חברה טובה היא הדבר הבסיסי ביותר כאשר טסים למשחק כדורגל.

 

סיכום – אין כמו חופשה עם משחק כדורגל

טיסה למשחק כדורגל בחו"ל זה חוויה של פעם בחיים – האדרנלין, האווירה העוצמתית והשמחה שיש במשחק כדורגל גדול ומרשים, הם ייחודיים ביותר. חשוב שתדאגו לכל הפרטים לפני הטיסה – מלון, כרטיסים למשחק, בירור על האטרקציות באזור, כרטיסי טיסה במחיר טוב, והעיקר – חברה אוהבת וטובה.

 

משחק פרמייר ליג

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו