שלב אחר שלב – כיצד עורך דין תכנון ובניה מטפל בעסקאות נדל"ן?

התחלתם להשקיע בנדל״ן? אולי אתם כבר עושים את זה תקופה וצברתם קצת נסיון? השקעה בנדל״ן היא אחת ההשקעות הכי משתלמות שתוכלו לעשות, אם תבחרו בחוכמה עסקאות טובות, ותדעו לנהל אותן נכון. לפני שאתם מתחילים להשקיע חשוב להכיר לעומק את עולם הנדל״ן המורכב מפרמטרים רבים כגון: מיקום הנכס, מצב הנכס, השכירות באיזור, הפוטנציאל של השכונה, החוקים והתקנות וכמובן גם תשלומי המיסים הנדרשים בקניית או מכירת נכס.

בנוסף חשוב מאד שתכירו את עולם המשכנתאות, לרוב אנשים לא קונים במזומן. הכרות מעמיקה עם האופציות השונות של המשכנתאות יכולה להציע לכם דרכי מינוף מצוינות. לשם כך יש לעבוד עם אנשי מקצוע מעולים אנחנו נתמקד במאמר זה בתפקידיו של עורך דין המתמחה בתכנון ובניה, מה הוא עושה בדיוק – שלב אחר שלב – וכיצד הוא יכול להיות קריטי בעסקאות נדל״ן שונות. 

 

שלב ראשון – הערכת הנכס

בשלב הראשון עורך דין תכנון ובניה שמבין היטב בתחום יכול לתרום להערכה אמיתית ומדויקת של הנכס אותו אתם מעוניינים לקנות. עורך דין תכנון ובניה טוב ומקצועי ידע לקרוא את השטח היטב ויבין לעומק את כל מה שנוגע לתוכניות בנין והליכי תכנון לצורך התחדשות עירונית. ההבנה הזו היא נכס מדהים כי הוא יוכל לנסות ולשער במידת מה לאן השכונה בה קניתם את הנכס הולכת. כמובן שהוא לא רואה את העתיד ולכן מדובר בהשערות בלבד, אך יש לו ידע נרחב ומקצועי בכל מה שנוגע להתחדשות עירונית ולכן יש לו ראייה רחבה יותר על האיזור.

השקעה בנדל_ן

 

שלב שני – היטלי השבחה ומיסים נוספים

עורך דין תכנון ובניה יכיר לעומק את כל הנושא של היטלי השבחה ומיסים נוספים שיכולים להווצר בעקבות קניית כנס, שיפוצו ומכירתו מחדש. הידע שלו יאפשר לכם להבין את המספרים של העסקה בצורה מלאה. מיסים והיטלי השבחה יכולים להגיע לסכומים לא מובטלים ולכן חשוב מאד להעזר בעורך דין בעל נסיון מקיף בתחום. הוא יוכל יחד איתכם להבין מה הפוטנציאל האמיתי של העסקה שעומדת לפניכם. באופן כללי עסקאות נדל״ן בכל סדר גודל צריכות עורכי דין טובים ומנוסים שמכירים את השוק, את השטח ואת ההצעות השונות להלוואות ומשכנתאות של הבנק. ליווי טוב יכול לחסוך לכם הרבה כסף והרבה סיכונים מיותרים.

 

שלב שלישי – היתרי בניה

עורך דין תכנון ובניה מתמחה גם בקשות להיתרי בניה. עסקאות נדל״ן רבות מערבות תוכניות מורכבות לבקשות והיתרי בניה. אלה דורשות הכרות עם העיריות השונים ועם החוקים הארציים בנושא. עורך דין תכנון ובניה הוא בגדר חובה בעסקאות בהם קיים הצורך להיתרי בניה.

לסיכום, החלטתם להשקיע בנדל״ן – נהדר. וודאו שאתם עושים זאת בצורה החכמה והבטוחה ביותר. אל תהססו לעבוד עם אנשי מקצוע מעולים בעלי נסיון עתיר שיכולים לתת לכם מושג מדויק בנוגע לרכישה והמכירה וליווי מתאים לאורך כל השלבים. בהצלחה!

היתרי בנייה

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו