למה חשוב לייצר מזרונים בהתאמה אישית

חשוב לבחור למיטה מזרון טוב.

מזרון לא טוב יכול ליצור בעיות בגב, שימשיכו איתכם גם לטווח הארוך, לכן, טרם קניית מזרון, חשוב להכיר את האופציה למזרון מותאם אישית, אשר מותאם לגב הספציפי של האדם והופך את השינה לטובה יותר, ומקטין נזקים אפשריים בגב.

 

על מה משפיע המזרון?

לעיתים בעת קניית מזרון, יש אנשים הנוטים לזלזל בחשיבות בחירתו, ולבחור במזרון הול ביותר שהם מוצאים. הדבר יכול ליצור מספר בעיות

 

בריאות הגב

מזרון שאינו בהתאמה אישית, יכול ליצור לנו בעיות בגב. במהלך היום הגב לא תמיד נמצא במנח בריא, כך שבלילה בשביל חזק אותו, רצוי לבחור במזרון שמותאם אישית לגב. כך הגב יתחזק ויחזור למנח הטבעי.

הדבר רלוונטי לכל הגילים ולא רק למבוגרים. זוהי טעות רווחת בקרב אנשים החושבים שהשקעה במזרון רלוונטית רק למבוגרים ואין צורך להשקיע במזרן לילדים ובני נוער. אך, גיל הילדות הינו גיל קריטי לגב.

רצוי לקנות לילדים מזרן אורתופדי למיטת יחיד, אשר יאפשר לגב שלהם להתפתח באופן בריא ותקין. מזרן אורתופדי הוא מזרן שמספק תמיכה למערכת הגב – לעמוד השדרה, לכתפיים, ולשרירי הגב. המזרנים מחלקים את הלחץ המופעל על הגב בצורה שווה כך שהגב במנח תקין ובריא. הילדות הינה גיל קריטי בהתבגרות ויש להשקיע במזרון של ילדכם, זוהי השקעה לטווח העתידי.

 

נדודי שינה

מזרון שאינו מותאם אישית יכול ליצור נדודי שינה. הסיבה לכך היא פשוטה. אדם שלא נוח לו, לא ישן טוב. זה אולי נשמע פעוט אך נדודי שינה משפיעים על תחומים רבים בחיים – אם לא ישנים טוב ישנן פגיעות בתפקודים הקוגניטיביים, זה יכול ליצור בעיות בעבודה, במערכות יחסים, ובמשפחה.

 

הנאה

צריך לזכור שאנשים אוהבים לישון. צריך להיות לכם כיף לישון בלילה. לכן, רצוי לבחור את המזרון הנוח ביותר שיעשה לכם חשק לישון. הדבר רלוונטי גם לילדים. לילדים יש נטייה להתנגד לשעת השינה. מזרון נוח ומפנק יכול להגביר את הדחף הטבעי שלהם לישון כך למנוע את ויכוחי הערב היומיומיים.

 

איפה רצוי לקנות מזרון?

כדאי לקנות מזרון בחנות המוכרת מזרונים בהתאמה אישית, אשר יש בה מגוון ממנו תוכלו לבחור את המזרון שמתאים לכם, או לילדכם.

ב- wodlee המבחר למזרונים הוא רב. המזרונים מתאימים למיטות בכל הגדלים, ויכולים להיות מותאמים אישית לפי מידה. האחריות על המזרון הינה לטווח הארוך – 10 שנים. אחריות שכזו יכולה לספק לכם שקט נפשי במהלך הקניה.

 

איך בוחרים?

כדאי להגיע לנסות מזרונים שונים ומגוונים. בנוסף, מומלץ מאד ואפילו חובה להתייעץ עם אנשי החנות. אנשי מקצוע שמבינים בתחום יכולים להתאים לכם את המזרון שיהיה לכם הכי נכון והכי נוח. לבד לעיתים אנשים נוטים להסתבך ויעוץ יכול לעזור לפתור בעייתיות זו.

 

מזרן

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו