כיצד נזהה קמגרה מזויפת?

תרופות מזויפות היו מאז ומתמיד בעיה מרכזית בעולם הרפואה והן כמובן גורמות להרבה בעיות כבר שנים. תרופות מזויפות לא רק מסוכנות לבריאותם של אנשים, אלא הן גם מכילות לרוב כימיקלים מזיקים שעלולים לגרום לתופעות לוואי חמורות.

תרופות מזויפות מיוצרות לעתים קרובות במדינות עם סטנדרטים ותקנים נמוכים מאוד, ולעיתים זה יכול להיות לא פשוט לזהות אותן. לכן חשוב שאנשים ידעו לזהות תרופות מזויפות ובמיוחד קמגרה מזויפת, שהיא גרסה גנרית ומאד פופולרית של ויאגרה.

 

לקחת את העניין בכובד ראש

קמגרה מזויפת היא מתכון לאסון מכיוון שלעתים קרובות היא מכילה מעט חומרים פעילים, או שבמקרה אחר, אין בה כלל חומרים פעילים! ובמקום זאת היא מכילה חומרים לא ידועים שעלולים להזיק לגוף. אל דאגה, יש מספר דרכים לזהות קמגרה מזויפת ותרופות מזויפות אחרות באופן כללי.

כיצד נזהה קמגרה מזויפת?

שלכ ראשון – אריזה

השלב הראשון הוא לבדוק את האריזה. תרופות מזויפות נמכרות לרוב באריזות שנראות כמו הדבר האמיתי אך עם הבדלים קטנים ומהותיים. כלומר, עם מעט תשומת לב תוכלו בקלות להבחין בהבדל. לדוגמה, הגופן והגודל של הטקסט על האריזה עשויים להיות שונים, או שעשויות להיות שגיאות כתיב! חשוב גם לבדוק את תאריך התפוגה, שכן לתרופות מזויפות לרוב יהיה תאריך תפוגה ארוך ומוגזם לעומת התרופה האמיתית.

 

שלב שני – חומרים פעילים

השלב השני הוא להסתכל על החומרים הפעילים. בתרופות מזויפות לרוב יהיו חומרים פעילים שונים, לכן חשוב לבדוק את רשימת הרכיבים ולהשוות אותה לרשימת התרופה המקורית. אם המרכיבים אינם זהים, סביר להניח שמדובר בתרופה מזויפת. אם אתם מוציאים שגיאות באיות החומרים הפעילים, זו בהחלט נקודה אדומה נוספת.

כיצד נזהה קמגרה מזויפת?

שלב שלישי – חושים

השלב השלישי הוא לבדוק אם יש צבע או ריח חשודים. לתרופות מזויפות לעיתים קרובות יש ריח מוזר או צבע שאינו קיים התרופות המקוריות, לכן עדיף להימנע מכל תרופה עם ריחות או צבעים מוזרים, לא לקחת סיכון ולזרוק לפח.

 

שלב רביעי – מאיפה רכשתם?

השלב הרביעי הוא קניית תרופות ממקור מהימן. תרופות מזויפות נמכרות לרוב דרך אתרי אינטרנט מקוונים ומפוקפקים, לכן עדיף לקנות תרופות מבית מרקחת מורשה ומוכר או מחנות תרופות אינטרנטית מומלצת עם ביקורות מהימנות וחיוביות. תוכלו לחפש קמגרה למכירה באינטרנט ולמצוא ביקורות על המקום ממנו אתם רוכשים תרופות, יעזור להבטיח שהתרופות הן מקוריות ולא מזויפות.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, על ידי ביצוע שלבים אלה, תהיו מסוגלים לזהות בקלות תרופות מזויפות, ובמיוחד קמגרה מזויפת. חשוב לזכור שתרופות מזויפות עלולות להיות מסוכנות לבריאותם של אנשים, ולכן עדיף להימנע מהם, אז זכרו – אם יש ספק, אין ספק! לא ליטול תרופה שנראת לכם חשודה. אם אתם לא בטוחים לגבי האותנטיות של תרופה, אתם מוזמנים להתייעץ עם רופא או עם רוקח.

כיצד נזהה קמגרה מזויפת?

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו