לא מתפשרים – מה הוא האוכל האיכותי ביותר לחתולים?

כשזה מגיע לחתול שלנו – אנחנו לא רוצים להתפשר. נקנה לו את המזון הטוב ביותר בשוק. אבל מה הוא האוכל האיכותי ביותר שאפשר לקנות לחתול? להזמנת מזון איכותי לחתולים לחצו כאן, או קראו את הטקסט שלפניכם.

 

Hill's Science Diet

היל הוא מותג שמציע מגוון פורמולות מזון לחתולים המותאמות לשלבי חיים ולצרכים בריאותיים שונים. מזון חתולים של היל יכול לעזור בשליטה בכדורי שיער, שיפור בריאות דרכי השתן והתמודדות עם בטן רגישה. הפורמולות של היל עשויות אך ורק ממרכיבים איכותיים ונועדו לתמוך בבריאות הכללית של החתול שלכם על ידי תזונה. שימו לב שכדאי להיוועץ בוטרינר לפני האכלה במזון חתולים של Hill.

Hill's Science Diet

Acana

לאקנה יש ניסיון רב בתחום המזון לחתולים בכלל, והם פופולריים בעיקר בתחום המזון היבש. מזון יבש עוזר לשמור על השיניים של החתול, והוא בדרך כלל גם יקר פחות ממזון רטוב. בנוסף, המזון של Acana לחתולים מגיע במגוון טעמים, כך שהוא מתאים גם לחתולים בררניים. עוד יתרון של אקנה הוא העובדה שהמזון מועשר בוויטמנים ומינרליים חיוניים.

Acana

Purina Pro Plan

תוכלו למצוא פרסומת של פרו פלאן כמעט בכל תחרות גדולה בעולם, בתחומי בעלי החיים כמובן. לפרו פלאן יש, מן הסתם, מגוון רחב של פורמולות המיועדות לענות על הצרכים התזונתיים של חתולים בשלבי חיים שונים.

Pro Plan מוכר בעיקר בגלל מזון הכלבים של החברה, אבל גם המזון לחתולים  נמכר בהצלחה ברחבי העולם. פורינה מתאים גם לחתולים בעלי צרכים בריאותיים שונים, וניתן להתייעץ על קניית מזון רפואי של פורינה פרו פלאן עם הוטרינר שלכם. הפורמולות שלהם מכילות מרכיבים באיכות גבוהה והן נועדו לתמוך בבריאות מערכת העיכול, בתפקוד החיסוני וברווחה כללית.

 

Taste of The Wild

טייסט אוף דה ווילד הוא מותג אמריקאי שהולך ותופס פופולריות בישראל בשנים האחרונות. מרבית המזון לחתולים של טייסט אוף דה ווילד עשוי ממרכיבים טבעיים וללא חומרים משמרים או חומרי טעם מלאכותיים. הם מציעים מגוון פורמולות מזון לחתולים באיכות גבוהה, כמו גם פורמולות לחתולים עם צרכים תזונתיים ספציפיים, כמו דיאטות ללא מרכיבים מסוימים ואפשרויות ללא דגנים.

 

La Cat

לה קאט הוא מותג קלאסי והאהוב במיוחד בישראל. פורמולות המזון לחתולים של לה קאט עשויות ממקורות חלבון איכותיים ומרכיבים טבעיים. הפורמולות שלהם נועדו לתמוך בבריאות של החתולים, וברווחה הכללית שלהם. בנוסף, בעלי חתולים רבים מדווחים כי שימוש במזון החתולים של לה קאט עוזר להם עם בעיות ניהול משקל של החתול שלהם.

 

סיכום

לסיכום, מזון לחתולים הוא לא צחוק. מדובר בתעשיה עולמית שמגלגלת עשרות מיליוני דולרים בכל שנה. לא מעט שחקנים רוצים להשתתף במשחק הזה – מה שהופך את הבחירה שלכם להרבה יותר קשה. אם אתם עדיין לא יודעים איזה מזון לקנות לחתול שלכם – פנו לייעוץ וטרינרי.

לא מתפשרים - מה הוא האוכל האיכותי ביותר לחתולים

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו