ככה תתכננו מסיבת בשרים בלתי נשכחת

הפקה של מסיבת בשרים איכותית זה לא עניין פשוט. מדובר בתהליך שמצריך היכרות עם מידע מקצועי שנוגע לא רק להכנת הבשר, אלא גם לארגון הכללי של האירוע. מדריך זה ירכז בפניכם את כל המידע הדרוש, כדי שתוכלו לארגן את המסיבה שתמיד חלמתם עליה. קראו את השורות הבאות ותצאו עם כל הפרטים שיעשו לכם תיאבון.

 

טיפ מספר 1 – תבדקו כמה אורחים צפויים להגיע

אי אפשר לערוך מסיבה מבלי לדעת מראש כמה אורחים צפויים להגיע למקום. שכן, מדובר בפרט בסיסי שיאפשר לכם להכין את האירוע על הצד הטוב ביותר מהבחינות הבאות:

  • מקומות ישיבה
  • כמות בשרים
  • כלי אוכל

 

תוכלו לשוחח עם כל אחד מהאורחים, כדי לוודא את הגעתו או להשתמש באפליקציות מתקדמות שיאפשרו לכם לקבל אישורי הגעה במינימום מאמץ.

 

טיפ מספר 2 – תרכשו בשרים איכותיים בכמות גדולה

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בתכנון של מסיבת בשרים בלתי נשכחת מבלי להתמקד באיכות הבשר. סביר להניח שתצטרכו לקנות כמות גדולה יותר מזו שאתם רוכשים בדרך כלל לבית. לכן, נמליץ לבצע רכישה של הבשרים הכי איכותיים מקצביית בשר וכל השאר בלבד, משום שזו קצביה שמחזיקה בבשרים הטובים והטריים ביותר. רגע לפני שנעבור לטיפ הבא, נציין שתצטרכו לבחור כמות גדולה של בשרים, כדי שתוכלו להיות בטוחים בכך שהאורחים לא יישארו רעבים בסיום האירוע.

 

טיפ מספר 3 – תכינו את הבשרים לאחר הגעת האורחים למקום

יש מי שבוחרים להכין את הבשרים טרם הגעת האורחים למסיבה. אנו ממליצים להימנע ממצב שכזה, מכיוון שהבשרים עשויים להתקרר ואתם לא רוצים להגיש בשר קר לאורחים או לחמם את הבשר ולגלות שאיכותו נפגמה באופן משמעותי. לכן, עליכם לשים לב שאתם מגישים את הבשרים מיד לאחר הכנתם, מתוך מטרה לשמור על טריות וחום.

 

טיפ מספר 4 – תכינו מראש את הציוד הדרוש

מביני עניין בתחום הבשר יציעו להכין מראש את כל הציוד שדרוש להכנת הבשר (ואין זה משנה אם אתם משתמשים בגריל גז, מנגל נייד או מעשנה). שכן, הכנה זו תאפשר לכם להישאר צמודים לבשר, מבלי ללכת הלוך – חזור למטבח. כדאי שתדפיסו את הרשימה הבאה אם אינכם יודעים מהו הציוד שצריך להיות בהישג יד:

  • כפפות
  • נפנף
  • סינר
  • מזלג
  • נייר סופג
  • צלחת הגשה

 

 

טיפ מספר 5 – אל תתביישו לבקש עזרה

רגע לפני שהמדריך יגיע לסיומו, נמליץ לכם לתכנן את המסיבה יחד עם אדם נוסף שיסייע בתפעול. זה יסייע לכם בתפעול האירוע מתחילתו ועד סופו. זה יכול להיות קרוב משפחה, חבר או מלצר עם ניסיון באירועים בשריים.

 

לסיום

עכשיו יש בידיכם את כל הפרטים שיאפשרו לכם לתכנן מסיבת בשרים בלתי נשכחת. כזו שתשאיר טעם טוב בקרב האורחים שלכם. בשלב זה נותר לכם רק ליישם את האינפורמציה שהוצגה לעיל ולהתחיל בהפקת האירוע.

כמות בשרים

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו