כריסמס ברומא: 5 המלצות לחופשה חורפית חלומית ברומא

רומא היא יעד תיירות חלומי וככזו היא אהובה במיוחד בקרב תיירים מישראל שפוקדים אותה בהמוניהם מדי שנה. באופן טבעי, שיא עונת התיירות בעיר הינו במהלך חופשת הקיץ, אבל אם חשבתם שאין לרומא מה להציע בחורף – תחשבו שוב. מדובר באחד היעדים הכי קסומים וכיפיים לחופשה, דווקא בחודשים הכי קרים בשנה.

 

אווירת חג המולד ברומא

תקופת הכריסמס היא ללא ספק המיוחדת ביותר בשנה ואם חלמתם על רומא בחורף כדאי שתתזמנו את החופשה בהתאם – קסם ברחובות, שווקים צבעוניים, מוזיקה טובה, ריח מאפים מתקתק ונדמה שלמרות הקור, מצב הרוח של כולם מרומם.

זהו זמן נהדר לשופינג (אם כי בחג עצמו החנויות סגורות והסיילים הגדולים מתחילים ב-5.1 באופן רשמי) ואם חשקה נפשכם במסע קולינרי – בעונה זו של השנה היינו מתמקדים בקינוחים מושחתים ויין חם.

 

מה עושים ברומא בחורף?

מזג האוויר ברומא בחודשי החורף קר וגשום לפרקים, אבל זה ממש לא אומר שאין אטרקציות שאפשר ליהנות מהן או פעילויות ששווה לקחת בהן חלק. לפניכם כמה המלצות לרומא שישאירו אתכם יבשים…

 

אטרקציות מרכזיות

אם הכנתם רשימה של מקומות שחייבים לבקר בהם במהלך טיול ברומא, כמו למשל מוזיאוני הוותיקן והקולוסיאום, תשמחו לשמוע שלעומת תקופות אחרות בשנה, בחודשי החורף עומס התיירים הרבה פחות מורגש וגם אם לא תרכשו כרטיסים מראש (למרות שזה תמיד מומלץ), זה לא יהיה אסון. זו הזדמנות נהדרת להספיק כמה שיותר אטרקציות פופולריות, בלי לבזבז זמן.

 

שווקי חג מולד

שווקי חג מולד ושווקים באופן כללי מאפשרים הצצה לרומא האמיתית, או לכל הפחות היכרות עם המקומיים והזדמנות לרכוש ממרכולתם – מזכרות מיוחדות עבודת יד, מאכלי רחוב טעימים והפתעות נוספות. וכמו שאמרנו, הכריסמס הוא יריית הפתיחה לתקופת הסיילים, אז היערכו לכך בהתאם.

 

אירועי חג מולד

נוסף לשווקים, מתקיימים ברומא שלל אירועי חג מולד מסורתיים מדי שנה –טקס חגיגי שמציין את לידתו של ישו, מזמורי חג בכנסיות, תערוכות ומייצגים חגיגיים, זיקוקים בשמי הלילה, תהלוכות, מופעים ועוד ועוד.

 

העיר התחתית

אם לא ידעתם שיש לרומא עיר תחתית, היכונו להיות מופתעים! אנחנו מתכוונים כמובן לאתרים עתיקים המספרים על ההיסטוריה המרתקת של רומא, כמו למשל הקטקומבות של רומא – אחד האתרים כי מסקרנים ומסתוריים של רומא. מסע אחורה בזמן זה לגמרי כאן.

 

חיי לילה

דווקא בזכות הקור והגשמים, בחודשי החורף סצנת חיי הלילה של רומא מתעוררת לחיים ומקומות הבילוי מציעים שלל תמריצים כדי למשוך לקוחות – הופעות חיות, מסיבות בקונספטים ייחודיים, משקאות חורפיים מיוחדים ובכלל, אווירה סופר מגניבה.

לסיכומו של דבר, רומא מדהימה לאורך השנה כולה ובחורף בפרט. העיקר, אל תשכחו לארוז ביגוד חם, מטריה ומעיל נגד גשם ואם שכחתם… ובכן, מומחים טוענים שיין חם פותר הכל.

מקום עתיק

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו