יותר מרק קלפים – הכל על משחק הפוקר

מדגדג לכם באצבעות, רוצים ללמוד פוקר, אבל לא יודעים בדיוק במה מדובר ועד כמה המשחק ריסקי? אם ככה, בדיוק עבורכם הכנו את המדריך לשחקן הפוקר המתחיל, הנה כל המידע שצריך לדעת בנושא – ככה מתחילים לשחק פוקר.

אמנם פוקר הוא משחק של מיומנות מסוימת, אבל אין ספק שהמשחק הזה כולל בתוכו גם אסטרטגיה בכמויות והמון מזל (בתקווה טוב). ההימורים בפוקר יכולים להיות די גבוהים, כאשר טורנירים עולמיים מזכים את הזוכים בהם גם במיליוני דולרים. בישראל, פוקר הפך נפוץ יותר רק בשנים האחרונות. בתוך כך, שחקן פוקר טוב, בין אם משחק 7XL Download או בתוכנה אחרת, חייב להיות ניחן בתכונות הבאות:

  • סטטיסטיקה: שחקן פוקר טוב חייב להבין הסתברויות שונות.
  • יכולת מעקב: חובה לעקוב אחר קלפים שנחשפים כדי להבין את ההסתברויות האמיתיות.
  • קריאת אנשים: שחקני פוקר חייבים לדעת או לפחות לדעת חלקית לקרוא שחקנים בשולחן.
  • קבלת החלטות מהירה: שחקני פוקר יודעים לחשוב מהר ולהגיב למהלכים.
  • יכולת בילוף: חלק מהמשחק הוא לבלף, ככה שגם בזה צריך להיות טובים.
  • ריגוש: בסופו של דבר, זה הכול עניין של ריגוש! שחקני פוקר חייבים לאהוב את זה.

 

כיצד משחקים פוקר ומהם הכללים?

באופן כללי, ניתן לשחק פוקר בהרבה וריאציות שונות, החל מפוקר טקסס הולדם, פוקר בסיסי ואפילו סטריפ פוקר (שזה כבר יותר משחק חברתי). אבל יחד עם זאת, הכללים הבסיסיים נשארים זהים. אותם כללים בסיסיים מורים על כך שכל שחקן מקבל שני קלפים בתור התחלה. לאחר מכן, השחקן אמור להמר או להתקפל.

אם הוא בוחר להמר, זה אומר שאותו שחקן נשאר במשחק ומקבל עוד קלף. לבסוף, השחקן עם יד חמשת הקלפים הטובה ביותר, זוכה בקופה. את הניצחון ניתן להשיג באמצעות שילובים שונים, כאשר אלו הם השילובים האפשריים במשחק (לפי סדר היררכי עולה, כלומר דירוג ידיים) – המשיכו לקרוא.

כיצד משחקים פוקר ומהם הכללים 

דירוג ידיים מנצחות בפוקר בסדר היררכי

דירוג הידיים בפוקר הוא בסדר הבא:

  1. זוג
  2. 2 זוגות
  3. שלישייה
  4. רצף
  5. צבע ("פלאש")
  6. פול האוס
  7. רביעייה
  8. סטרייט פלאש
  9. רויאל פלאש

רק כדי לחדד, נציין כי רויאל פלאש הוא היד החזקה ביותר בכל שולחן. מאידך, זוג הוא היד הנמוכה ביותר בכל שולחן. לא פעם, שחקנים מקצועיים מצליחים לנצח למרות שיש לכם סה"כ זוג ביד שלהם. זה נקרא בלוף מוצלח.

לסיכום, למי מתאים פוקר: בסופו של דבר, פוקר מתאים עבור מי שאוהבים ריגוש, אוהבים להמר ולנסות לקרוא הסתברויות שונות ואפילו לקרוא אנשים. אם אתם בעניין של הימורים, בימינו קל הרבה יותר להרוויח בפוקר באמצעות אתרים מקוונים העוסקים בתחום. ההרשמה היא חינמית תמיד, אך השימוש בתוכנות הפוקר מצריך ביצוע הפקדה.

יותר מרק קלפים - הכל על משחק הפוקר

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו