יועץ משכנתאות במרכז

משכנתא זה עניין רציני ולקיחת משכנתא עוד יותר, ישנם אנשים שעבורם הדבר עובר כמו מכונית שחולפת בנסיעה מהירה בכביש, הם לא נלחצים מהביורוקרטיה, לא מכמות הניירת הנדרשת לצורך התהליך ולא מפקידי הבנק שלא תמיד משתפים פעולה ומסייעים להליך לזרום חלק. לעומתם, ישנם אנשים שלא אוהבים באופן כללי את הבנקים, המקומות האלה מעצם היותם מייצרים אצלם לחץ.

הביורוקרטיה מייצרת אצלם ממש חרדה ולכן, הדרך הטובה ביותר עבורם להתמודד עם לקיחת המשכנתא ותהליך רכישת הדירה היא בעזרתו של יועץ משכנתאות. מרכז הארץ רווי בבנייה ולכן באזור זה תמצאו הרבה מאוד אנשים שעוסקים בייעוץ בתחום המשכנתאות ולא מעט חברות שמספקות שירותי ייעוץ בנושא.

 

מה הוא יודע שאתם אולי לא

ראשית, ברור שליועץ משכנתאות במרכז שזהו המקצוע שלו וההתמחות שלו יהיה יותר ידע מקצועי מאשר לכם, והוא יהיה מעודכן בכל שינוי או תקנה שתתקבל ותכנס לתוקף. אבל, אחד הדברים החשובים שיודע לעשות יועץ המשכנתאות עבורכם הוא, להתאים את המשכנתא לצרכים המדויקים שלכם, לרבות הסכום שתבקשו, מספר שנות ההחזר והמקור ממנו תיקחו את הלוואת המשכנתא. להלן המקורות המרכזיים מהם תוכלו לקחת משכנתא וחשוב שתכירו לפני הפגישה עם יועץ המשכנתאות.

 

משכנתא מהבנק

הבנקים על שלל מגרעותיהם וצורת העבודה הלא מאוד תקנית שלהם, בכל הקשור להלוואות בכלל ומשכנתאות בפרט, הם הגורם הזול והטוב ביותר ללקיחת משכנתא. העובדה שבנק ישראל והמפקח על הבנקים הם רגולטורים שמפקחים על פעילות הבנקים מייצרת מציאות בה הבנקים גובים עמלות זולות יחסית לגופים חוץ בנקאיים והם מוגבלים לרמות הריבית שבנק ישראל קובע.

 

בלנדר – מיזם חברתי שנותן משכנתאות במסגרת חוץ בנקאית

בלנדר הוא מיזם חברתי שהושק בשנת 2020 במטרה לתת משכנתאות למי שסורבו על ידי הבנקים וחברות הביטוח. בלנדר אינו הגוף המלווה, בלנדר מגייס כספים מאנשי עסקים פרטיים שמחפשים אפיקי רווח לא קונבנציונאליים שבהם ניתן לעשות תשואות גבוהות במיוחד. כמו כן, מגייס בלנדר משאבים פיננסיים מבתי השקעות גדולים ומוכרים שרואים בהשקעות אלה עסק מניב וכדאי.

על פי רוב תקבלו אישור למשכנתא מבלנדר וזה היתרון הגדול של מיזם זה אולם, תנאי המשכנתא יהיו הרבה פחות טובים ממה שהייתם מקבלים מהבנק וזה בגלל הסיכון הגדול שלוקחים המלווים. בלנדר יתנו לכם משכנתא בגובה של עד 50 אחוזים מערך הנכס אותו אתם עומדים לרכוש.

 

החלטה קריטית של יועץ המשכנתאות

יועץ המשכנתאות ישאל אתכם הרבה מאוד שאלות במטרה לבנות לכם פרופיל לקוח לווה. הוא יבקש לדעת את מחיר הנכס שתרכשו, את גובה ההכנסות שלכם, את סטטוס האשראי שלכם ודברים נוספים בכדי להבין איפה תוכלו לקבל משכנתא. סוגיית האיפה תקבלו משכנתא היא קריטית עבורכם מכיוון שהיא תקבע לכם את גובה הסכום של המשכנתא, את שנות ההחזר ובעיקר את עלותה החודשית והכללית של המשכנתא שלכם.

 

יועץ משכנתא במרכז – תקציר

המלצתי לכם קחו יועץ משכנתאות במרכז, הוא יעלה לכם כסף אבל הוא עשוי בהחלט להחזיר בריבית את ההשקעה בו, או לפחות להצדיקה באמצעות זה שבכלל תקבלו משכנתא באיזשהו מקום, בהתאם למצבכם הכלכלי. יועץ משכנתאות יילחם עבורכם מול כל גוף מלווה כדי שתקבלו את התנאים הטובים ביותר בצורה הטובה ביותר ולכן אל תוותרו עליו.

משכנתאות

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו